Bożena

Za nami pokaz Mercure Fashion Night by Patryk Wojciechowski

Za nami pokaz Mercure Fashion Night by Patryk Wojciechowski
Informacja prasowa Gdańsk, 10 maja 2019 r. Za nami pokaz Mercure Fashion Night by Patryk Wojciechowski Trzy oblicza Patryka Wojciechowskiego Za nami 13. edycja Mercure

Informacja prasowa
Gdańsk, 10 maja 2019 r.

Za nami pokaz Mercure Fashion Night by Patryk Wojciechowski
Trzy oblicza Patryka Wojciechowskiego

Za nami 13. edycja Mercure Fashion Night, który już po raz drugi zagościł w Gdańsku. Bohaterem wieczoru był Patryk Wojciechowski, młody trójmiejski projektant. W stylowych wnętrzach Mercure Gdańsk Stare Miasto stworzył niesamowity, pełen emocji klimat i zachwycił gości trzema odsłonami swojej kolekcji – street, basic i vision. Wydarzenie poprowadziła dziennikarka Paulina Sykut-Jeżyna.

9 maja podczas 13. edycji Mercure Fashion Night, w hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto, spotkali się przedstawiciele świata mody, kultury i biznesu. Podczas wyjątkowego wieczoru mieli okazję podziwiać propozycje Patryka Wojciechowskiego – młodego projektanta z Gdyni, absolwenta projektowania ubioru na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi i finalisty drugiej edycji Project Runway. Pokaz był okazją dla projektanta do zaprezentowania swoich prac szerokiej publiczności, a dla marki Mercure, która wspiera młode talenty, sposób na opowiedzenie gościom o swoich inspiracjach i lokalności w połączeniu z ludźmi i miejscami.

Trzy wizje MFN by Patryk Wojciechowski
Styl Patryka Wojciechowskiego cechuje różnorodność i niepowtarzalność tkanin w połączeniu z minimalistycznymi formami, nieoczywiste faktury, motywy i kolory. Wszystkie te elementy zaprezentował podczas Mercure Fashion Night w trzech odsłonach kolekcji: street, basic i vision.
Street to wizja projektanta, pokazująca jak ludzie powinni wyglądać na ulicach naszych miast. Dosyć odważna, stawiająca na wygodę i użytkowość. Podczas tej odsłon goście zobaczyli luźne kroje, warstwowość i ciekawe dodatki. Patryk Wojciechowski wykorzystał tu proste, ale uczlachetnione przez siebie haftami i nadrukami materiały, które podkreśliły mocny, uliczny styl.

Projekty zaprezentowane w drugiej odsłonie – Basic – to przede wszystkim proste kroje i kształty, stonowane kolory, niewyzywające tkaniny, dzięki którym sylwetka zyskuje minimalistyczny, ale elegancki wygląd. Celem tej kolekcji jest sprawienie, aby jej noszenie pomagało czuć sie dobrze w prawie każdej sytuacji jaka może nas codziennie spotkać.

A to już wiesz?  Douglas ogłasza współpracę z TikTok Polska w kampanii Brands We Love

Ostatnia część – Vision – to najodważniejsze propozycje Patryka Wojciechowskiego. Są to ubrania tworzone zazwyczaj ręcznie od podstaw, pełne tu przeplatanych na tkaninach nitek i różnego rodzaju aplikacji. Tutaj najważniejsza jest wizja projektanta i spektakularny, końcowy wygląd.

Mercure wspiera młode talenty
Współpraca z Patrykiem Wojciechowskim wpisuje się w realizowane w 2019 roku partnerstwo marki Mercure z Międzynarodową Szkołą Kostiumografii i Projektowania Ubioru. W ramach wspólnych działań, w kwietniu odbył się dedykowany absolwentom MSKPU Mercure Fashion Night, trwa również konkurs na inspirowany lokalnie uniform hotelowy.
Hotel Inspirowany Gdańskiem
Mercure Gdańsk Stare Miasto, znajdując się w samym sercu miasta, inspirowany jest historią dawnego Gdańska, która jest odzwierciedlona w wystroju hotelu – ozdobnych rzygaczach, kamieniczkach, kolorystyce nawiązującej do budynków, wykładzinie imitującej brukowane uliczki. Piękny widok z okien pokoi roztacza się z jednej strony na Stare Miasto, a z drugiej – na stocznię i Europejskie Centrum Solidarności.
Goście i Partnerzy
Wydarzenie zgromadziło ponad 200 gości. O odpowiednią oprawę pokazu zadbali Partnerzy wydarzenia. Tomek Madejski i styliści z Salon Expert K&L Forum Gdańsk zadbali o odpowiednie fryzury modelek, a o make-up – Klaudia Kiełczewska z Novotel Gdańsk Centrum. Wśród Partnerów znalazła się również marka zegarków LORUS dedykowana ludziom pozytywnie nastawionym do życia, którzy potrafią cieszyć się nim każdego dnia. W swojej ofercie posiada stylowe zegarki, a w trakcie pokazu ozdobiły one stylizacje modelek. Oprawę fotograficzną przygotował Maurycy Smierzchalski. Wśród wystawców znaleźli się lokalni twórcy – znana z pięknych dodatków Edyta Kleist, tworząca niespotykaną biżuterię – Anja Coraletti oraz słynąca z oryginalnych akcesoriów – marka Mana Mana.
Mercure Fashion Night
Zapoczątkowany w 2016 roku projekt obejmuje pokazy mody, których celem jest promowanie polskich projektantów i lokalnej kultury poprzez unikalne doświadczenie łączące modę ze sztuką użytkową, rozrywką i designem. Mercure wspiera zarówno doświadczonych artystów, jak i lokalne talenty czy młodych projektantów. Właśnie poprzez modę wydarzenia MFN odpowiadają o swoich inspiracjach i lokalności w połączeniu z ludźmi i miejscami, w których znajdują się hotele Mercure. Dotychczas, w ramach Mercure Fashion Night, odbyło się 12 spotkań w Europie Wschodniej – w Polsce, na Węgrzech i w Czechach.

A to już wiesz?  Tylko dla dorosłych

***

O Mercure
Sieć Mercure grupy Accor zaprasza do wyjątkowych, inspirowanych lokalnie hoteli.
Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej grupy z bezkompromisowym podejściem do jakości oraz ciepłą atmosferą hoteli osadzonych w lokalnej społeczności. Hotele Mercure prowadzone przez entuzjastycznych hotelarzy goszczą podróżujących w celach biznesowych i turystów w wielu miejscach świata. Mercure to ponad 810 hoteli w 64 krajach, idealnie usytuowanych w centrach miast, nad morzem lub w górach.
Accor to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4800 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencjach na całym świecie.
mercure.com | accorhotels.com

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy