Informacja prasowa
SEPHORA ? WYMIEŃ STARE NA NOWE I TESTUJ WIOSENNE TRENDY!
? Wymień swoje stare produkty do makijażu na nowe, ultra trendy kosmetyki kolorowe od marki Sephora ? zapłacisz za nie 40% mniej
? Najgorętsze nowości w Sephora to wiosenne pastele, supertrwały atrament do ust i innowacyjna maskara
Warszawa, 17 marca 2014 r. ? Masz ochotę coś zmienić? Uwielbiasz szminki, maskary i kredki? Jeśli tak, to akcja Sephora jest właśnie dla Ciebie! To proste ? przynieś do perfumerii Sephora swój stary kosmetyk do makijażu dowolnej marki, a ekwiwalent od marki Sephora kupisz 40% taniej. Zrób wiosenne porządki i wypełnij kosmetyczkę najgorętszymi kolorami sezonu!
Akcja trwa od 18 do 31 marca 2014 r. i obejmuje wszystkie kategorie produktów do makijażu: podkłady, pudry, cienie, kredki, maskary, szminki, lakiery do paznokci oraz pędzle do makijażu.
Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska radzi:
?To idealna okazja do odświeżenia palety kolorów i produktów do makijażu w swojej kosmetyczce. Warto wypróbować słodki pastelowy look pochodzący wprost z wybiegów. Oczy malujemy srebrzysto-niebieskimi cieniami i podkreślamy cieniutką kreską na linii górnych i dolnych rzęs. Na policzki nakładamy cukierkowy róż, usta również malujemy smakowitymi odcieniami bladego różu. Na koniec tusz na rzęsy i przeczesujemy brwi woskiem ? et voil?!?
Jeśli lubisz wypróbowywać najbardziej zakręcone i innowacyjne produkty, marka Sephora jest strzałem w dziesiątkę. Kochamy sprytny design i piękne kolory! Skorzystaj z okazji i zastąp swoją zużytą szminkę super nowością, czyli atramentem do ust Rouge Infusion. Jego mocno napigmentowana formuła zapewni Ci zniewalający efekt na nawet 10 godzin. Nie zapomnij też o naszych bestsellerach: bazie wygładzającej pod makijaż Smoothing primer, nawilżającym różu do policzków w 14 kolorach i lakierach do paznokci Colour Hit.
?Świetny sposób na supermodny wiosenny look to pastelowy manicure. Można nawet zaszaleć i pomalować każdy palec innym kolorem! Do wyboru mnóstwo trwałych lakierów marki Sephora w promiennych odcieniach? dodaje Sergiusz Osmański.
Marka Sephora to wszystko co najlepsze i najbardziej HOT w kosmetykach i pielęgnacji. Sephora jest częścią światowego koncernu LVMH, skupiającego największe luksusowe marki, w tym Dior, Guerlain czy Givenchy. Wiemy wszystko o najgorętszych trendach, które rządzą w Paryżu, Nowym Jorku czy Tokio, bo sami je tworzymy. Nasze produkty korzystają z osiągnięć światowej sławy laboratoriów kosmetycznych, ale nie są testowane na zwierzętach. Za to każdy kosmetyk testujemy w niezależnych instytucjach pod kątem skuteczności działania oraz alergii.
________________________________________
Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.
Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 92 perfumerie w Polsce. Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest czterokrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a także certyfikatów Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: trzykrotnie ?Laur Klienta? oraz piąty raz z rzędu ?Gwiazda Jakości Obsługi?.
Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d?Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon Marché, la Samaritaine i Saks, których placówki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewellery, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.
Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl