Data publikacji: 2018-01-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Wielkie Przymierzanie” z eobuwie.pl w Magnolia Park
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
Takiego sklepu nie było dotąd w całej Polsce! Już w czwartek w Magnolia Park otwiera się salon marki eobuwie.pl. Klienci zrobią w nim zakupy w nowatorski sposób. Z okazji otwarcia marka zaprasza na „Wielkie Przymierzanie”. Nie zabraknie rabatów do 50% i butów za złotówkę.
Takiego sklepu nie było dotąd w całej Polsce! Już w czwartek w Magnolia Park otwiera się salon marki eobuwie.pl. Klienci zrobią w nim zakupy w nowatorski sposób. Z okazji otwarcia marka zaprasza na „Wielkie Przymierzanie”. Nie zabraknie rabatów do 50% i butów za złotówkę.
Eobuwie.pl w Magnolia Park to drugi salon stacjonarny marki w kraju i pierwszy na Dolnym Śląsku. Jego wyróżnikiem będzie zupełnie nowatorska forma robienia zakupów, której – jak zapewniają przedstawicieli firmy – jeszcze nikt w Polsce nie zaproponował. Warto się o tym przekonać osobiście. Otwarcie odbędzie się już w czwartek (1 lutego) o godz. 10.00.
Z tej okazji, aż do niedzieli, marka zaprasza na akcję „Wielkie Przymierzanie”. Klienci będą mogli wybierać w ofercie ponad 40 tys. produktów i zamawiać buty do przymierzania w kompletnie nowatorski sposób, w którym zacierają się granice pomiędzy światami online i offline. Nie zabraknie rabatów i konkursów.
Za przymierzenie minimum trzech produktów, uczestnicy otrzymają kupony zniżkowe. Rabaty w czasie akcji sięgają nawet 50%. Co godzinę klienci będą mogli wygrać wybrane buty za złotówkę. Rabaty będzie można uzyskać również za opublikowanie „shoefie” (czyli selfie butów) wykonanego w specjalnej strefie, czy za udział w zabawie w Kopciuszka.
– Bardzo nas cieszy, że marka eobuwie.pl wybrała naszą galerię handlową na wdrożenie zupełnie nowego modelu zakupów. Dla klientów będzie to prawdziwy przełom. Warto się o tym przekonać osobiście, tym bardziej, że na dobry początek sklep proponuje rabaty, obok których trudno przejść obojętnie – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store czy Superdry. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu, największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team i centrum Jatomi Fitness. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej.
Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki.
Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent.
Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE