Data publikacji: 2016-07-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej mody włoskiej we Wrocławiu
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
Torebki, torby, okulary, bransoletki, zegarki – to tylko kilka propozycji włoskiej marki Obag, która od weekendu działa w Magnolia Park. Salon we wrocławskiej galerii handlowej jest pierwszym na Dolnym Śląsku i jednym z nielicznych w Polsce.
Oferta Obag Store to przede wszystkim torby i torebki, ale klienci znajdą tutaj również praktyczne i stylowe dodatki i akcesoria, takie jak zegarki, bransoletki czy okulary. Marka kojarzona jest z produktami nie tylko zaprojektowanymi, lecz także wykonanymi we Włoszech. Począwszy od debiutu w 2009 roku, z każdym nowym sezonem zdobywa coraz większe grono miłośników. Produkty dostępne są już w sklepach w ponad 50 krajach Europy, a także między innymi w Japonii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Australii, USA oraz Brazylii. Włoscy projektanci, pod kierownictwem dyrektora artystycznego marki Emanuela Magenty, dali klientom możliwość współtworzenia, decydowania o ostatecznym wyglądzie produktu oraz dokonywania codziennych metamorfoz – poprzez zmianę wybranych elementów, łączenia z różnymi dodatkami i akcesoriami. Salon w Magnolia Park jest pierwszym na Dolnym Śląsku i piątym Polsce. Znajduje się na poziomie 0, pomiędzy sklepami Sephora i Camaieu.
– Wraz z pojawieniem się Obag Store w Magnolia Park, ceniona włoska marka stała się dostępna dla większego grona odbiorców. Nasi klienci uwielbiają światowe trendy, dlatego jesteśmy przekonani, że włoski styl zostanie przez nich entuzjastycznie przyjęty – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
Pojawienie się Obag Store to kolejne powiększenie oferty Magnolia Park. Ostatnio swój salon otworzyły tu Paryżanka, Tallinder, Pawo, a także pierwszy w Polsce butik z modą włoską Scoppio. Dodatkowo, od niedawna, klienci mogą skorzystać z bezpłatnych porad profesjonalnego stylisty w ramach usługi Personal Shopping.
Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy blisko 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ok. 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
http://www.magnoliapark.pl/
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie blisko 100 000 m2. Wśród najemców centrum znajduje się około 250 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z ponad 3 500 darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, RESERVED, Saturn, TOUS, W. Kruk, Zara, Decathlon, TK Maxx, pierwszy na Dolnym Śląsku salon Tallinder, LC Waikiki, The North Face, Decimas, Crocs, Superdry czy Samsung Brand Store. Klienci mogą korzystać z oferty 7-salowego Kina Helios, centrum Jatomi Fitness, sali zabaw dla dzieci, a także hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki. Powstają tu kolejne sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na odbywające się tu liczne koncerty, imprezy sportowe, pokazy mody i inne wydarzenia organizowane w centrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.
Blackstone jest jedną z wiodących światowych firm inwestycyjnych i doradczych. Naszym celem jest osiąganie pozytywnych wyników i budowanie długoterminowej wartości dla naszych inwestorów, spółek w które inwestujemy, firm którym doradzamy, a także dla globalnej gospodarki. Osiągamy to dzięki zaangażowaniu naszej znakomitej kadry oraz elastycznemu wykorzystaniu kapitału. Nasze różnorodne spółki zarządzające aktywami specjalizują się w zarządzaniu funduszami private equity, funduszami nieruchomościowymi, hedgingowymi, funduszami sekurytyzacyjnymi oraz zamkniętymi funduszami inwestycyjnymi. Blackstone zapewnia też różnorodne usługi doradcze, w tym doradztwo finansowe, strategiczne, restrukturyzacyjne i reorganizacyjne, a także usługi w zakresie alokacji funduszy. Więcej informacji można znaleźć na www.blackstone.com. Śledź nas na twitter@blackstone.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE