Wiosenno-letnia kampania Gino Rossi na 2014
Wyspy Kanaryjskie to popularny kierunek wakacyjnych podróży, ale również miejsce niezwykłych sesji zdjęciowych. W sezonie SS14 tłem dla kampanii marki Gino Rossi stały się kamienne plaże Teneryfy i surowa architektura wyspy, które pozwoliły na stworzenie stylowej, letniej opowieści.
Kampania Gino Rossi SS14 pokazuje idealną harmonię natury i piękna produktów marki. Wiatr, gorące powietrze i orzeźwiająca morska bryza są istotnym elementem zdjęć utrzymanych w letnim, nieco sennym klimacie. Pustynny krajobraz kontrastuje z głębokim błękitem oceanu i nieba, stanowiąc doskonałe tło dla butów i torebek w zwierzęce printy. Fotograf Agata Pospieszyńska stworzyła również serię ujęć o bardziej miejskim charakterze, wykorzystując gładkie linie budynków do wyeksponowania eleganckich produktów Gino Rossi.
Sesja stylizowana przez Inę Lekiewicz nie tylko wprawia w błogi, wakacyjny nastrój, ale eksponuje również świetne projekty butów i torebek Ginno Rossi, które wyróżniają się na tle minimalistycznych stylizacji. Jasne, promienne zdjęcia podkreślają kolorystyczną jedność krajobrazu i produktów oraz letnią nonszalancję. Wyróżnikiem kampanii są zbliżenia nóg modeli ? to one wraz z butami stały się bohaterami sesji.
Kampania Gino Rossi to esencja wiosenno-letniej kolekcji i wizytówka marki, która w bezpretensjonalny sposób łączy elegancję i swobodę, nowoczesność i klasykę.
Wybrane produkty z kolekcji wiosna/lato już są dostępne w sklepach.
Więcej na: www.gino-rossi.com