SEPHORA NA WALENTYNKI ? USTA NA PIERWSZYM PLANIE!
? Starannie wyrysowane, pełne usta to atrybut każdej kusicielki
? Limitowana edycja kąpielowa na Walentynki ? napisz co czujesz!
Warszawa, 12 lutego 2014 r. ? w Walentynki, większość kobiet chce wyglądać jeszcze piękniej i bardziej kusząco niż zwykle. Spodziewamy się romantycznej kolacji, bukietu róż i małych prezentów. Co zrobić by nasz wygląd olśnił ukochaną osobę? Sephora zna odpowiedź!
Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska radzi, by skupić się na ? ustach:
By ON nie mógł oderwać wzroku od twoich ust?
?Pełne usta, starannie wyrysowane czerwoną szminką, to niezbędny atrybut wytrawnych kusicielek, a także odważnych dziewczyn, które wiedzą, czego chcą. Czerwień to idealny kolor na Walentynki. Musimy jednak pamiętać, że ciepłe czerwienie bezlitośnie pogłębiają żółtawy odcień zębów. Aby podkreślić ich biel, należy wybrać nieco chłodniejszy odcień.
Do wyboru mamy szminki matowe, połyskujące, kredki, błyszczyki i atramenty do ust. Ten ostatni, np. Rouge Infusion od Sephora, ma niezwykle lekką konsystencję, prawie go nie czuć na ustach, a dodatkowo pozostaje na ustach aż do 10 godzin, co nie jest bez znaczenia przy romantycznych pocałunkach..;-) By usta przyciągały spojrzenie muszą być miękkie i nawilżone, nie zapomnij więc o peelingu i ich nawilżeniu przed nałożeniem szminki. Aby pozbyć się pomadki z newralgicznych miejsc, po wykonaniu makijażu ust, obejmij nimi palec. W ten sposób nadmiar pomadki zostanie na palcu, a nie na zębach ? co byłoby wyjątkowo nieatrakcyjne.
Jeśli chcesz osiągnąć efekt trójwymiarowych ust, nałóż odrobinę rozświetlacza nad łuk Kupidyna?.
Romantyczna kąpiel w prezencie
Wspólna kąpiel w bąbelkach? Czemu nie! W tym wyjątkowym dniu delektuj się zapachami kwiatu bawełny, migdałowca i lnu z akcentem białego piżma i miodu, zamkniętymi w limitowanej kolekcji kosmetyków do kąpieli. Na specjalną uwagę zasługuje płyn do kąpieli i żel pod prysznic ? dzięki markerowi dołączonemu do opakowania, możesz na nich napisać płomienne wyznanie miłosne.
________________________________________
Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.
Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 92 perfumerie w Polsce.
Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest czterokrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a także certyfikatów Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: trzykrotnie ?Laur Klienta? oraz piąty raz z rzędu ?Gwiazda Jakości Obsługi?.
Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d?Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon Marché, la Samaritaine i Saks, których placówki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewellery, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.
Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl