Data publikacji: 2020-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lato w mieście? Oto czego w waszych stylizacjach nie może zabraknąć!Kategoria: Moda, LIFESTYLELato właśnie nadeszło! Pomimo, że może być inne niż planowal
Data publikacji: 2020-10-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modna Polska w… Internecie. Nowy raport o polskich influencerach modowychKategoria: Moda, LIFESTYLEKariery influencerów modowych z roku na rok nabierają rozpędu
Data publikacji: 2018-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Okulary wpływają na to, jak widzą nas w pracy! To badania, nie stereotypyKategoria: Moda, LIFESTYLENasze oprawki mówią pracodawcy i współpracownikom więcej n
Data publikacji: 2020-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wakacyjna kolekcja ubrań i dodatków Barbie dostępna w sklepach sieci BiedronkaKategoria: Moda, LIFESTYLEPoznał i pokochał ją cały świat, a z czasem stała si
Data publikacji: 2016-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Torelle – strój nie tylko dla mamyKategoria: Moda, LIFESTYLEPiękna odzież dla kobiet nie tylko w ciążyIdealnie skrojone, bardzo kobiece, dopasowane do każd
Informacja prasowaWarszawa, 27 października 2014SETA ? nowa marka modowa na polskim rynku Nazwa nowej marki, która właśnie pojawia się na polskim rynku modowym, pochodzi z języka włoskiego. SETA oznacza: ?jedwab?; unikatowy m
Data publikacji: 2015-04-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANĈERTO na Prezydenta?Kategoria: Moda, LIFESTYLEOświadczenie spółki w sprawie czynienia kandydatów na Prezydenta RP przystojniejszymi i eleganckimi za pomocą
Midnight Fever – gorączka karnawałowej nocy w HouseSylwester i karnawał to szczególny czas imprez z przyjaciółmi, nieskrępowanej rozrywki, radości i szaleństwa. To moment, gdy puszczamy wodze fantazji i pozwalamy sobie na w
Data publikacji: 2015-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejna marka dla młodych wkracza do Złotych TarasówKategoria: Moda, LIFESTYLEW czwartek, 30 kwietnia, w Złotych Tarasach otworzy się salon SiNSAY. Sklep SiNSAY
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �