Kobieco, ale nie wulgarnie.Odczarowujemy zwierzęce motywy w modzieNie brakuje kobiet, które unikają noszenia zwierzęcych printów czy futer, bo obawiają się, że zamiast kobieco będą wyglądać wulgarnie i przesadnie niczym R
Łódź Young Fashion – łódzkie modowe święto w nowej odsłonie, z pokazem w wirtualnej rzeczywistości konkursu Złota Nitka.14 października 2021Informacja prasowa Łódź 14.10.2021Łódź Young Fashion – łódzkie modowe
Data publikacji: 2016-11-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi Mody Off-Fashion Store w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLEOryginalne projekty i najwyższa jakość. To definicja Targów Off-Fashion Store w Wola Parku. Za
Warszawa, 19.05.2014Informacja prasowaButik Lidii Kality w Galerii MokotówPopularna i niezwykle zdolna polska projektantka, Lidia Kalita, otwiera swój kolejny butik. Nowy sklep pojawi się w Złotej Alei Galerii Mokotów – s
Data publikacji: 2016-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesna kobieta według Nessi / kolekcja „Flowers Power”Kategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Nessi obecna jest na rynku już prawie 10 lat. Przez ostatnią dekadę
Materiały prasowe, 26.09.2018 r.Z miłości do… podróży!Kampania OCHNIK jesień-zima 2018/2019Jesienna kolekcja OCHNIK inspirowana najnowszymi trendami ze światowych wybiegów, a jednocześnie sięgająca do nieśmiertelnej kl
Data publikacji: 2018-07-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka odzieżowa promująca polszczyznę i literaturę podbija serca PolakówKategoria: Moda, LIFESTYLENadwyraz.com to nowa marka odzieżowa, która powstała z myś
Data publikacji: 2018-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowa radość w kolekcji SS18Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcja wiosna/lato marki 4F Junior nawiązuje do stylu lat 90., retro sportów i szkolnych gier drużyno
Stylizacja listopada– pudełkowy fason w geometryczne wzoryod marki ANDRZEJ JEDYNAKPudełkowe fasony to powrót do stylu lat 60. W propozycjach na sezon jesień-zima 2014/15 największych domów mody, jak Saint Laurent czy Guc
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury