Data publikacji: 2017-04-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ekskluzywny Menel: Jak wyglądać lepiej w koszuli?Kategoria: Moda, LIFESTYLEChoć koszula to nieodłączny element męskiej garderoby, jej odpowiednie noszenie to s
RÓŻOWY ZAWRÓT GŁOWY!Kolor wyjątkowo słodki i odmładzający. Niegdyś kojarzony wyłączniez lalkami Barbie i watą cukrową, dziś króluje na wybiegach największych światowych domów mody. Róż, bo o nim mowa, to niekwesti
DŻINSOWY ZAWRÓT GŁOWYW sezonie wiosna/lato 2015 postaw na denim! Kultowy materiał opanował największe światowe wybiegi, więc nie może go zabraknąć w twojej wiosennej szafie. Nosimy go w każdym kolorze i w każdej postaci ?
Data publikacji: 2016-11-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szafing w Labibu w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLEPółki w szafie dzieci uginają się pod swoim ciężarem? Za małe ubranka i zapomniane zabawki tylko zajmuj
Data publikacji: 2019-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JOSEPH RIBKOFF – OD XXS DO XXLKategoria: Moda, LIFESTYLEŚwiat mody zaskakiwał nas już niejednokrotnie, coraz częściej wykorzystując niekonwencjonalne roz
Data publikacji: 2016-03-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda po męsku z pomocą doradcówKategoria: Moda, LIFESTYLEIndywidualne spotkania z doradcami wizerunku, profesjonalna obsługa, stylowe kolekcje ubrań dla nowocze
Kolorowo i wygodnie latem– postaw na boho!Latem zależy nam na tym, aby ubrania były wygodne, przewiewne i żebyśmy czuli się w nich swobodnie. Słońce sprzyja wytwarzaniu endorfiny, a my – znudzeni wielomiesięczną szarówk
Data publikacji: 2020-12-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Krata – idealna na pogodę (nie tylko) w kratkę!Kategoria: Moda, LIFESTYLEKrata nie wychodzi z mody, a w okresie jesienno-zimowym staje się szczególnie popularn
LEVI’S? PRZEDSTAWIA INSPIROWANĄ KALIFORNIJSKIM STYLEM ŻYCIA KOLEKCJĘ UBRAŃ ?A GOLDEN STATE OF MIND” NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014W jesiennej kolekcji marka Levi’s? znowu powraca do swoich kalifornijskich korzeni.Na
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �