Informacja prasowa,
Warszawa, 07 maja 2013r.
Intimissimi prezentuje ?The Size Room? z Barbarą Palvin
– nowy spot, nowe rozmiary!
Od 6 do 19 maja na polskich ekranach emitowany będzie nowy film reklamowy marki Intimissimi. Kluczem prezentowanej historii jest? rozmiar. W spocie tym, znana międzynarodowa supermodelka, Barbara Palvin, porusza się pośród tysiąca pokoi wyimaginowanego hotelu? w poszukiwaniu idealnego rozmiaru biustonosza. Nowa numeracja bielizny to prawdziwa rewolucja w Intimissimi!
Jedną z tajemnic sukcesu marki Intimissimi jest umiejętność tworzenia kolekcji, które odzwierciedlają prawdziwą naturę każdej kobiety. To przede wszystkim dzięki bogatej ofercie, w której można znaleźć 14 różnych modeli staników oraz aż 15 kombinacji rozmiarów miseczek, Intimissimi odnosi prawdziwy sukces. Głównym założeniem nowej kolekcji prezentowanej przez Barbarę Palvin jest to, aby zapewnić kobietom o wiele więcej, niż tylko ?zwykły rozmiar?. Intimissimi chce im podarować unikalny, osobisty i perfekcyjnie dopasowany – ?ICH rozmiar?
Spot telewizyjny wyreżyserowany przez Matthiasa Zentnera utrzymany jest w eleganckim, kontrastującym zestawieniu czerni i bieli. Barbara Palvin wśród hotelowych pokoi ponumerowanych 75C, 80A, 80B, etc., poszukuje swojego idealnego? rozmiaru biustonosza.
Film wideo emitowany jest nie tylko we Włoszech, ale w większości państw europejskich ? Austrii, Portugalii, Czechach, Rosji, Hiszpanii, Grecji, na Węgrzech oraz w Polsce.
Nowy spot z Barbarą Palvin jest dostępny na kanale YouTube Intimissimi:
Marka uruchomiła także specjalną podstronę ?The perfect bra?, na której unikalny przewodnik pozwala sprawdzić dokładny rozmiar biustonosza oraz dobrać idealny model w wymarzonym stylu:
http://www.intimissimi.com/theperfectbra.
#theperfectbra