Lifestyle Moda

#The One by TOMAOTOMO

#The One by TOMAOTOMO
16 października w Soho Factory Tomasz Olejniczak zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #The

Data publikacji: 2014-10-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #The One by TOMAOTOMO
Kategoria: Moda, LIFESTYLE

16 października w Soho Factory Tomasz Olejniczak zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #The One.

#The One by TOMAOTOMO Moda, LIFESTYLE - 16 października w Soho Factory Tomasz Olejniczak zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #The One.

16 października w Soho Factory Tomasz Olejniczak zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #The One. Na wybiegu królowały nowoczesne sylwetki pełne klasy i zmysłowości, w których każda kobieta poczuje się tą jedyną i wyjątkową. Głównym partnerem pokazu był HTC, producent genialnie zaprojektowanego telefonu HTC One (M8),.

Tomasz Olejniczak, zafascynowany kobiecym pierwiastkiem,  swoje projekty dedykuje przede wszystkim paniom. To one są dla niego motorem do działania oraz źródłem nieograniczonych inspiracji. Dlatego w kolekcji #The One projektant na pierwszym miejscu stawia kobietę. Ta widziana oczami TOMAOTOMO jest delikatna i wrażliwa, a zarazem silna, charyzmatyczna i niezwykle seksowna. Świadoma swojej wartości i zalet śmiało eksperymentuje ze stylem, kolorem i fasonami.

W trakcie pokazu Tomasz Olejniczak zaprezentował zmysłowe kreacje o różnorodnych formach, które stworzyły spójną i mocną kolekcję. Sporo tu błysku i wyraźnych, często wręcz geometrycznych, krawędzi. Po raz pierwszy projektant sięgnął także po wzorzyste printy. Wśród użytych tkanin, znalazły się wyłącznie wysokogatunkowe skóry, mięsiste kaszmiry, wykwintne, francuskie koronki oraz jedwabne żakardy. Kolory dominujące w #The One to mieniące się brązy i złoto, odcienie granatu, często przełamywane ciepłym beżem. Momentami pojawia się także biel oraz intensywny fiolet bakłażana.

Wnikliwy obserwator w TOMAOTOMO #The One odnajdzie także nawiązania do historii mody. Tomasz Olejniczak, żonglując fasonami typowymi dla minionych lat, stworzył własny, uwspółcześniony język. I tak, oprócz oversizowych modeli, w kolekcji znalazły się eksponujące sylwetkę, krótkie sukienki bez rękawów, którym towarzyszą projekty z rozbudowanymi, obniżonymi ramionami i szerokimi rękawami w połyskujących tkaninach. Na wybiegu nie zabrakło też efektownych sukni wieczorowych. Nowością w ofercie TOMAOTOMO są akcesoria – funkcjonalne plecaki, torby, nerki czy np. efektowny pasek z kieszeniami.

A to już wiesz?  Resort infrastruktury weryfikuje kluczowe inwestycje infrastrukturalne. Będą zmiany w Krajowym Planie Kolejowym

Partnerem głównym pokazu był producent najczęsciej nagradzanego smartfonu na swiecie HTC One. Podobnie jak projekty TOMAOTOMO HTC One (M8) wyróżnia się estetyką i funkcjonalnością. Obudowa z najwyższej jakości metalu o zawężonych brzegach oraz łagodniejszych krawędziach sprawia, że smartfon idealnie leży w dłoni. HTC One(M8),  jest nie tylko modny ale również bardzo praktyczny.

 

Uzupełnieniem stylizacji pokazu TOMAOTOMO były eleganckie buty WOJAS. O wyjątkowe fryzury modelek zadbały marki REMINGTON oraz WELLA, a wyraziste makijaże były dziełem wizażystek marki INGLOT.

 

Kolekcja #The One już wkrótce dostępna będzie w salonie TOMAOTOMO w centrum Plac Unii City Shopping oraz butiku on-line na www.tomaotomo.pl.

Partner główny pokazu HTC. Sponsorzy pokazu: INGLOT, REMINGTON, WELLA, WOJAS, PLAC UNII, SOHO FACTORY.

Patroni medialni pokazu to magazyny: Viva!, Viva!Moda, Flesz, Party i Ego Inspiracje, a także portale VU MAG, LAMODE.INFO, DYKF i LULA.PL.

 

Kontakt dla mediów

Patrycja Sitkowska

Commfort Group

[email protected]

501 461 908

 

 

HTC

Julita Hubicka

Marketing Manager Poland, HTC Poland

[email protected]

 

 

O HTC

Założona w 1997 roku HTC Corporation (HTC) jest producentem innowacyjnych i wielokrotnie nagradzanych urządzeń mobilnych. Portfolio firmy obejmuje smartfony oraz tablety. HTC przywiązuje wielką wagę do nowości technologicznych i atrakcyjnego designu swoich produktów. Celem jest tworzenie urządzeń, które dzięki licznym udogodnieniom, takim jak wyjątkowy interfejs HTC Sense™, stają się niezwykle przyjazne użytkownikowi. Firma notowana jest na giełdzie papierów wartościowych na Tajwanie (TSWE: 2498). Więcej informacji o HTC na stronie www.htc.com/pl

 

© 2014 HTC Corporation. Wszystkie prawa zastrzeżone. HTC, logo HTC, HTC One, logo HTC One, HTC Sense, HTC Sense TV, Motion Launch, HTC BoomSound, HTC UltraPixel, UFocus, Zoe, HTC Dot View, HTC BlinkFeed oraz wszystkie inne wymienione tu nazwy produktów i usług są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi HTC Corporation i podmiotów nią powiązanych w USA i/lub innych krajach. Wszystkie pozostałe wymienione tu znaki towarowe i znaki usługowe, w tym nazwy spółek, nazwy produktów, nazwy i logo usług, stanowią własność ich właścicieli i ich użycie tutaj nie wskazuje na istnienie powiązań kapitałowych i innych związków z HTC Corporation ani też jej aprobaty. Oferty, właściwości i wygląd produktów oraz ich parametry techniczne mogą ulegać zmianie.

A to już wiesz?  Pogoda dla biegaczy

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
#The One by TOMAOTOMO Moda, LIFESTYLE - 16 października w Soho Factory Tomasz Olejniczak zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #The One.
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy