Data publikacji: 2016-03-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŚWIAT SZALONYCH MOŻLIWOŚCI Z TK MAXX
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
Już 23 marca 2016 r. startuje najnowsza, wiosenno-lenia kampania marki TK Maxx pod hasłem SZALONE MOŻLIWOŚCI, która zachęca klientów do poszukiwania tego co zaskakujące i nieprzewidywalne w świecie pełnym przewidywalności.
23 marca 2016 r. wystartowała najnowsza, wiosenno-lenia kampania marki TK Maxx pod hasłem SZALONE MOŻLIWOŚCI, która zachęca klientów do poszukiwania tego co zaskakujące i nieprzewidywalne w świecie pełnym przewidywalności. SZALONE MOŻLIWOŚCI TK Maxx odkrywają się wówczas, gdy wchodząc do sklepu po konkretny produkt wychodzimy z zupełnie innym, całkowicie nieoczekiwanym i zaskakującym. Można odwiedzić TK Maxx w poszukiwaniu szamponu do włosów, a wyjść z pełnym wyposażeniem nurka. Wystarczy, że na zakupy wybierzemy się z otwartym umysłem.
Hasło kampanii celebruje również dreszczyk emocji związany z odkrywaniem czekających w TK Maxx skarbów, których odnalezienie może przemienić się w ekscytującą przygodę o niespodziewanym zakończeniu. Od podróżowania stopem z designerską torbą weekendową w ręce, po smaczne spanie na dmuchanym materacu, dryfującym po oceanie. Właśnie takie zabawne i jednocześnie teoretycznie możliwe historie mogą okazać się efektem wizyty w sklepach TK Maxx, gdzie znane marki spotykają się z niskimi cenami, odkrywając przed klientami SZALONE MOŻLIWOŚCI.
Komentując nową kampanię TK Maxx, Deborah Dolce, Group Brand and Marketing Director, w TK Maxx powiedziała: “W czasach, gdy poziom przewidywalności zakupów jest wysoki, TK Maxx oferuje coś zupełnie przeciwnego: zaskakujące i nieograniczone możliwości. Zdajemy sobie sprawę, że dreszczyk emocji i element nieprzewidywalności są tym, co sprawia, że nasi klienci chętnie do nas wracają. Najnowsza kampania oddaje ten nastrój w niezwykle zabawny sposób.”
TK Maxx, znane marki taniej, SZALONE MOŻLIWOŚCI.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE