Informacja prasowa Łódź, 23 stycznia 2019 Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyle Kiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia […]
Styczeń w Polsce od lat oznacza nie tylko Nowy Rok, ale i gorączkowe oczekiwanie na kolejny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku orkiestra zagra już po raz 26, a wszystkie zebrane tego dnia środki zostaną prz
Dżinsowe ubrania to podstawa każdej garderoby i gorący trend na wiosnę. Projektanci i firmy modowe uwielbiają sięgać po ten materiał, bo jest uniwersalny, ponadczasowy i stwarza świetnie pole do stylizacji.
Jakie wybrać, tak by ciężarna czuła się w nich wygodnie i bezpiecznie? Podpowiadamy.
Marka Nike stworzyła Circularity: Guiding the Future of Design, w którym dzieli się swoimi rozwiązaniami w dziedzinie odpowiedzialnego tworzenia mody.
Nike Air Presto, po raz pierwszy zaprezentowane w 2000 r., zyskały sławę dzięki nietypowej serii krótkich spotów reklamowych, uproszczonej rozmiarówce alpha sizing i nowoczesnej cholewce przypominającej drugą skórę.
UDERZENIE KOLORU W KOLEKCJI SOLAR Wiosna z impetem wkracza do naszych szaf! Marka Solar, wsłuchując się w tegoroczne trendy, przygotowała elegancką linię ubrań, w której […]
(O)lśnij! Srebrne stylizacje na karnawał W okresie karnawału możesz pozwolić sobie na więcej. Srebrne ubrania i dodatki to świetny pomysł nie tylko na szaloną imprezę […]
Firma LPP, właściciel m.in. marek Reserved, House i Mohito, po raz kolejny dała szansę młodym projektantom, by już w trakcie studiów poznali specyfikę pracy w globalnej firmie odzieżowej.
Śródziemnomorskie słońce, przejrzysta woda, wakacyjny luz. Sesja okładkowa podwójnego wydania „Vogue Polska” powstała na Ibizie.