Give me ALDO ? wiosenno-letnia kampania 2014
Nowa kolekcja ALDO to kopalnia doskonałych propozycji zarówno na pierwsze wiosenne dni, jak i wakacyjne upały. Kolor, styl i glamour najlepiej określają nowe projekty butów i torebek. Marka ALDO, inspirując się charakterystyczną urodą modelki Lindsey Wixson
i minimalizmem ogarniającym świat mody, sprowadziła swoją wiosenną kampanię do czystej, minimalistycznej bieli. Biel jako tło i jako motyw przewodni stylizacji pozwała zaistnieć kolorowym butom jak nigdy wcześniej.
Wiosnę 2014 marka po raz kolejny rozpoczyna kampanią Give me ALDO, tym razem jako jasny i słoneczny znak yang, który stanowi przeciwwagę dla mrocznego yin poprzedniej jesieni. Gwiazdami najnowszej kolekcji ALDO zostały buty zaprojektowane w oparciu o najgorętsze trendy sezonu. Kolorystyczny misz-masz, sportowe inspiracje i casual
w luksusowym wydaniu znalazły odzwierciedlenie w wiosenno-letnich wzorach obuwia.
Kampania inspirowana ikonami pop kultury z lat 80. i 90. przepełniona jest energią, entuzjazmem i radością przywołującą na myśl zdjęcia Oliviero Toscani. Dzięki szczypcie kontrowersji i kontrastującym kolorom obecnym na modowych fotografiach, kampania Give me ALDO jest pełna życia, również dzięki modelkom – Lindsey Wixson, Ming Xi i Camille Rowe ? oraz przystojnemu Simonowi Nessmanowi i Ericowi Ramosowi.
Film promujący wiosenno-letnią kolekcję, stworzony przez Tanię i Vincenta, to doskonałe zbliżenie na buty ALDO, które tej wiosny wypełnią ulice miast.
Surrealistyczny kolaż z sylwetkami Lindsey i całej ekipy modeli oddaje estetykę charakterystyczną dla duetu filmowców. Dominująca w kampanii ALDO biel została również naznaczona stylem kalifornijskiego artysty Stevena Harringtona, który dodał do filmowego świata ALDO typowe dla siebie akcenty wizualne.