Claire?s E-Commerce Launch Party w Londynie!
24 kwietnia 2013 w Londynie odbyła się wyjątkowa impreza launchująca sklep internetowy marki Claire?s, znanej z odważnej biżuterii i oryginalnych dodatków. Tego wieczoru dziennikarze i blogerzy z całej Europy mieli okazję jako pierwsi zapoznać się z możliwościami innowacyjnej platformy sklepowej Claire’s oraz na żywo relacjonować wydarzenia z imprezy za pomocą najpopularniejszych social media.
Wieczór uświetnił koncert gwiazd brytyjskiej sceny muzycznej – Delilah i Conora Maynarda oraz sety słynnych DJ-ów: Bip Ling i Burns?a.
Uwielbiana przez miłośniczki modowych akcesoriów, marka Claire?s uruchomiła właśnie swój pierwszy sklep internetowy http://www.claires.co.uk/. Z tej okazji, pod hasłem promocji nowoczesnych technologii oraz kanałów social media w dziedzinie fashion w modnych przestrzeniach londyńskiego klubu Kettner?s została zorganizowana niezwykła impreza.
Przedstawiciele mediów i blogosfery z różnych krajów bawili się świetnie korzystając z licznych atrakcji takich jak beautician corner ? kącik stylizacji włosów i paznokci czy fotobudka do robienia zabawnych zdjęć z akcesoriami Claire?s.
Nowy sklep internetowy marki Claire?s oferuje dostawę do 180 krajów na całym świecie. Aby ułatwić klientom zakupy i wyjść naprzeciw ich potrzebom asortyment na stronie www.claires.co.uk podzielony został na trzy główne działy: ?biżuteria?, ?kosmetyki? i ?akcesoria do włosów?. Najnowsza odsłona sklepu on-line wyposażona jest też w nowoczesną wyszukiwarkę upominków ułatwiającą znalezienie idealnego podarunku dla bliskiej osoby, uwzględniając jej indywidualne preferencje. Na stonie znajduję się także specjalna zakładka z materiałami wideo zawiera tutoriale, w których klientki Claire’s tłumaczą jak samodzielnie można wykonać najmodniejsze fryzury i manicure.
Wszystkie te funkcje dostępne są także na przenośnych urządzeniach mobilnych. Strona jest angielskojęzyczna, ale w najbliższej przyszłości firma planuje wprowadzenie także innych opcji językowych.
O marce:
Claire’s jest jedną z wiodących marek biżuterii, akcesoriów i kosmetyków na całym świecie. Obecnie posiada ponad 3000 sklepów w Europie, Ameryce Północnej i Japonii, w tym ponad 1000 sklepów w samej Europie. Firma posiada obecnie 30 sklepów w Polsce, zlokalizowanych w największych centrach handlowych.
Celem marki jest dostarczenie swoim klientom, czyli dzieciom, nastolatkom oraz młodym kobietom, atrakcyjnych i różnorodnych produktów. Firma stara się, aby jej sklepy były przez nich postrzegane jako autorytet w kwestii najnowszych trendów mody.