WYŁĄCZNIE W SEPHORA ? PIERWSZY CC CREAM MARKI CLINIQUE ?
NAJNOWSZY TREND W PIELĘGNACJI PROSTO Z AZJI!
? Porównaj właściwości kremów BB i CC
? Koniecznie wypróbuj supernowość ? Superdefense CC Cream marki Clinique
? Poznaj tajemnice wiosennej pielęgnacji według Sephora
Warszawa, 6 maja kwietnia 2013 r. ? Sephora, największa sieć perfumerii na świecie, część modowego koncernu LVMH, wprowadza na polski rynek kolejną nowość ? krem Superdefense CC Cream SPF 30 marki Clinique, pierwszy na polskim rynku krem z kategorii CC! Kremy CC (colour correcting, korygowanie kolorytu) to najmłodsze dziecko w rodzinie kosmetyków do pielęgnacji i ochrony. Wraz z wprowadzonymi w ubiegłym roku kremami BB (beauty balm), które stały się przebojem w Europie i Ameryce Północnej, podbijają one rynek kosmetyków pielęgnacyjnych. Jeżeli marzysz o nieskazitelnej cerze, koniecznie sięgnij po Superdefense CC Cream SPF 30 marki Clinique w trzech udoskonalających skórę odcieniach, dostępny wyłącznie w perfumeriach Sephora. Innowacyjna technologia cząsteczek optycznych pozwala cieszyć się promienną, idealnie nawilżoną skórą o jednolitym kolorycie ? a wszystko to zamknięte w jednej tubce!
CC kontra BB ? kolejny krok ku zdrowej, pięknej i nieskazitelnej cerze
Kremy BB i CC to innowacyjne połączenie kosmetyków do pielęgnacji i makijażu. Nie tylko nawilżają i pielęgnują skórę chroniąc ją przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych, ale jednocześnie wyrównują koloryt i rozjaśniają cerę zastępując podkład. Już w ubiegłym roku na półkach Sephora pojawiły się liczne kremy BB, m.in. marek Smashbox, Urban Decay, Too Faced czy Erborian. Wielkim hitem okazały się BB Cream doktorskiej marki dr. brandt oraz Beauty Blemish Balm marki Pat & Rub Kingi Rusin, który chroni i odbudowuje włókna kolagenowe oraz przywraca skórze równowagę hydrolipidową poprawiając jej napięcie i elastyczność. Teraz Sephora wprowadza kolejną nowość, czyli kremy CC. Obydwa rodzaje preparatów nawilżają, działają na konkretne problemy ze skórą, wyrównują koloryt i chronią przed czynnikami środowiskowymi, jednak czynią to w nieco odmienny sposób. Kremy BB dokładniej kryją niedoskonałości cery dzięki gładszej fakturze i większej ilości pigmentów, z kolei kremy CC, ze względu na swoją lżejszą konsystencję, wyrównują koloryt dając bardziej naturalny efekt.
?Kremy BB zostały stworzone na potrzeby rynków azjatyckich, gdzie kobiety od zawsze przywiązują szczególną wagę ochrony skóry w celu utrzymania jasnej, nieskazitelnej cery. Po latach niesłabnącej popularności na Dalekim Wschodzie, produkty te odniosły spektakularny sukces w Ameryce Północnej i Europie, podbijając także serca Polek, które pokochały je za unikalne połączenie działania nawilżającego i rozjaśniającego przebarwienia z działaniem upiększającym, zastępującym podkład. Sephora postanowiła pójść o krok dalej proponując swoim klientkom jako pierwsza na rynku nowość pielęgnacyjną ? krem Clinique Superdefence CC Cream SPF 30, pierwszy z kolekcji zapowiedzianej przez markę? ? powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR Sephora Polska. ?Już w najbliższych tygodniach tylko w ofercie Sephora znajdzie się też absolutna nowość ? beztłuszczowy krem CC dr. Brandt, stworzony specjalnie dla cer tłustych i mieszanych, gwarantujący natychmiastowy i długotrwały efekt matujący. Krem ten zakryje zaczerwienienia, rozszerzone pory i inne niedoskonałości skóry dając naturalny efekt ?nude?, który przypadnie do gustu wielbicielkom bardziej swobodnego looku, modnego zwłaszcza latem? ? dodał Sergiusz Osmański.
Pielęgnacja wiosną i latem
Wiosną i latem zmieniają się priorytety pielęgnacyjne. Jest to pora na kosmetyki matujące o lekkiej konsystencji, od których oczekujemy przede wszystkim działania nawilżającego, a także odmładzającego i wygładzającego połączonego z ochroną przed promieniowaniem UVA i UVB. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, Sephora odkrywa tajemnice wiosennej pielęgnacji i proponuje innowacyjne produkty pełne wyjątkowo skutecznych składników, tworzone przez najlepszych dermatologów i laboratoria badawcze na całym świecie.
?Receptą na promienny wygląd jest przede wszystkim nawadnianie. Używaj kremów silnie nawilżających, a nakładając je na twarz nie zapomnij o masażu. Jest to najskuteczniejsza metoda na pobudzanie mikrokrążenia, a na dodatek nic nie kosztuje. Dzięki regularnym masażom skóra będzie dotleniona, a koloryt wyrównany. Pamiętaj także, że substancje nawilżające zawarte w kosmetykach same z siebie nie zapobiegają powstawaniu zmarszczek. Do tego potrzebna jest bardziej zaawansowana pielęgnacja, np. retinolem, który pobudza syntezę kolagenu i wygładza skórę? ? powiedziała Anna Kobus, Mistrz Pielęgnacji Sephora 2012. ?Wiosną i latem pielęgnacja skóry musi obowiązkowo obejmować ochronę przed fotostarzeniem się skóry, szczególnie jeżeli stosujemy kremy z retinolem. Nie oznacza to tylko stosowania kremów z filtrami podczas wakacji. O ochronie przeciwsłonecznej musimy koniecznie pamiętać na co dzień i używać kremu z co najmniej SPF 15, a optymalnie z SPF 30. Tutaj krem CC jest idealnym rozwiązaniem!? ? dodała Anna Kobus.
__________________________________________________________________________________
Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.
Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 91 perfumerii w Polsce.
Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest dwukrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a także certyfikatu Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło ?Jakość Obsługi? oraz ?Laur Klienta?.
Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d?Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon Marché, la Samaritaine i Saks, których palcówki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewelry, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.
Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl