Data publikacji: 2015-07-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona Identity Passion
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
Są marki, dla których polski rynek jest niewystarczający, i które decydują się na rozpoczęcie działalności za granicą.
W taki sposób działa m.in. Identity Passion, która właśnie rozpoczyna podbój arabskiego rynku mody.
Firma Identity Passion specjalizuje się w tworzeniu ekskluzywnej odzieży skórzanej zdobionej kryształami Swarovskiego. Projekty młodej polskiej marki zostały już docenione przez gwiazdy rodzimego show biznesu. Jej kreacje wybrały artystki: ikona stylu – Justyna Steczkowska (koncert Sabat Czarownic), modelka – Marcelina Zawadzka (finał Tańca z Gwiazdami, pokaz Swarovski), popularna aktorka – Agnieszka Sienkiewicz (finał Tańca z Gwiazdami), wokalistka – Ania Rusowicz (gala AntyRadia) oraz piosenkarka Halinka Mlynkova (Festiwal w Opolu). Jednakże założycielom Identity Passion sukcesy na naszych wybiegach i salonach nie wystarczają. Firma aktualnie planuje ekspansję do państw arabskich i tworzy specjalną kolekcję dla klientek z Dubaju. Warto dodać, że marka zdążyła już zaistnieć na zagranicznym rynku modowym, gros wielbicielek firmy pochodzi z Kanady, czy USA. Publikacje o jej kreacjach ukazały się na łamach brytyjskiego wydania najważniejszych pism o modzie – Vogue'a oraz Glamour.
Innowacyjna strona i sklep internetowy
Marka zdaje sobie sprawę z siły działań w mediach społecznościowych oraz w internecie. Stworzyła nową, przejrzystą witrynę dostępną w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej oraz arabskiej. Strona w pełni oddaje ekskluzywny charakter firmy, a swoim wyglądem przypomina witryny światowej sławy marek modowych. Wpisując się w najwyższe standardy graficzne. Strona zawiera również zdjęcia z sesji wykonanej w kopalni w Wieliczce. W zakładce „Kolekcja” zamieszczone są zdjęcia poszczególnych kreacji, a każdą z nich można dokładnie sprawdzić dzięki specjalnej wizualizacji. Ponadto witryna zawiera najważniejsze dla marki publikacje w brytyjskich wydaniach Vogue’a i Glamour oraz filmy z backstage’u sesji zdjęciowej. Od tygodnia działa także e-sklep Identity Passion, poprzez który można wybrać poszczególne ubrania, a także stworzyć kreację dopasowaną do własnych potrzeb. Ze względu na wykorzystywane materiały oraz ręczne wykonanie, ceny produktów z wahają się od 2 000 do 12 000 złotych.
***
Identity Passion to marka założona przez ludzi z pasją, którzy projektują nowoczesne skórzane ubrania. Kolekcje tworzone są w oparciu o najwyższej jakości materiały wzbogacone ciekawymi aplikacjami w postaci kryształów Swarovskiego. Główną ideą firmy jest odpowiedź na wymagania współczesnych kobiet – niezależnych, idących z duchem czasu, ceniących sobie jakość, wygodę oraz światowe trendy. W ofercie Identity Passion znajdują się wszystkie elementy garderoby – każdy z nich jest indywidualnym projektem skrojonym na miarę potrzeb Klientek. Inspiracją projektantów marki są światowe metropolie takie jak: Londyn, Nowy Jork, Mediolan. Więcej informacji:
http://identitypassion.com/ oraz https://www.facebook.com/www.identitypassion.ca?fref=ts
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE