Data publikacji: 2019-01-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa kolekcja Matthew Williamsa dla Nike
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
Nike prezentuje nową kolekcję kapsułową zaprojektowaną przez Matthew Williamsa.
Matthew Williams, założyciel marki 1017 ALYX 9SM, jest zafascynowany możliwościami, jakie oferuje pakiet narzędzi do projektowania cyfrowego Nike. Jego kolekcje materializują wizję połączenia ludzkiej wyobraźni i technologii, która według projektanta ma ekscytującą przyszłość. Oczywiście same dane matematyczne nie tworzą projektów, ale z pewnością pozwalają na wzmocnienie relacji z ciałem.
W swojej pierwszej kolekcji stworzonej dla Nike, Williams zbadał, w jaki sposób dane wpływają na najnowsze metody produkcji koszulek (mapy ciepła i potu zostały przekształcone w strukturalne wzory). W swojej drugiej kolekcji kapsułowej skupił się na tym, w jaki sposób dane pozwalają odkryć to, co niewidoczne.
− W tej kolekcji wykorzystaliśmy algorytmy obliczeniowe do stworzenia wzoru kamuflażu − mówi. Kamuflaż, oczywiście, tradycyjnie wywodzi się z natury. Dzięki danym liczbowym Williams może bawić się ukrytymi naturalnymi kształtami, aby stworzyć zupełnie nowy motyw.
Wzór ten nie jest oparty na sezonowych trendach (Williams postrzega kamuflaż jako ponadczasowy i pasujący do wszystkiego), ale jest również praktyczny. Kolekcja sprawdzi się podczas tego, co Williams określa jako „naprawdę hardcorowy trening outdoorowy" z przerzucaniem opon, podnoszeniem worków z piaskiem pod górę i pokonywaniem przeszkód. Ale równie zda egzamin w trakcie ogólnorozwojowych treningów i zajęć fitness − podnoszenia, biegania i zajęć grupowych.
W kolekcji znajdziemy elementy takie, jak bluza typu baranek, spodnie 2w1, kamizelki utility i odpinane kaptury. Podstawą jest wielofunkcyjność. Zebrane dane pozwoliły na opracowanie dodatkowych elementów np. paneli na ramionach. − Kiedy biegasz, mokniesz głównie na ramionach, więc zapewniliśmy dodatkową ochronę przed deszczem w tym miejscu − wyjaśnia Williams.
Dodatkowo, w kolekcji znajdziemy asortyment akcesoriów, który nadaje jej bardziej ludzki wymiar. Sportowcy potrzebują skarpet i bielizny. Williams je zapewnia.
Kolekcja Nike x MMW miała swoją premierę 19 stycznia w ekskluzywnym butiku pop-up w Paryżu,
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE