Data publikacji: 2019-03-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lime startuje ze sprzedażą limitowanej edycji miejskich kasków podczas PFW!
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
Po raz pierwszy w swojej historii, już w poniedziałek 4 marca o 20:00, podczas eventu #LimeUrbanOptimist w paryskiej Carpenters Workshop Gallery, Lime zaprezentuje limitowaną kolekcję kasków miejskich Closca x Lime promujących miejski design i bezpieczeństwo.
Lime, symbol miejskiego stylu życia i oficjalny partner Paris Fashion Week umożliwia uczestnikom wydarzenia wygodne i ekologiczne poruszanie się po mieście.
Podczas poniedziałkowej imprezy #LimeUrbanOptimist firma będzie promować bezpieczeństwo i szacunek dla środowiska. W paryskiej Carpenters Workshop Gallery Lime rozda 150 kasków Closca x Lime ozdobionych przez WWWESH Studio i GAADJIKA. Następnie 500 kasków z limitowanej edycji Closca x Lime trafi na 24 godziny do sprzedaży w internetowym sklepie pop-up.
Dzięki specjalnej konstrukcji kaski składają się, zmniejszając swoją wielkość o ponad połowę. Dzięki temu użytkownicy hulajnóg Lime mogą swobodnie eksplorować miasto w bezpieczny sposób, jednocześnie nie rezygnując z miejskiego stylu.
Kaski trafią do sprzedaży 4 marca o 20:00. Będą dostępne pod adresem www.lime.closca.com. Dodatkowo Lime zachęca użytkowników do podpisania deklaracji „Respect the Ride”, która promuje bezpieczne korzystanie z hulajnóg w miastach.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE