Data publikacji: 2016-02-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kwiatowa rewolucja! – backstage sesji Nessi „Flowers power”
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
Buty z kolekcji Nessi „Flowers power” na sezon wiosna/lato 2016 w wizerunkowej sesji zdjęciowej / backstage.
Marka Nessi znana jest na polskim i zagranicznym rynku obuwniczym od 9 lat głównie jako producent butów casualowych, wygodnych do szykownego i aktywnego funkcjonowania w mieście. Kolejne „miejskie” kolekcje oceniane były jako „klasyczne, ale z pazurem” i kupowane przez coraz szersze grono Klientek, zadowolonych z jakości i trwałości butów. W najnowszej kolekcji na sezon wiosna / lato 2016, nazwanej „Flowers power” marka proponuje to, co cenią stałe użytkowniczki obuwia, z odrobiną modowego szaleństwa.
Dowodem na to jest wizerunkowa sesja zdjęciowa, która odbyła się w minioną sobotę w studiu Nolimits FX na warszawskiej Sadybie z udziałem aktualnej ambasadorki marki Ewy Mielnickiej, byłej Miss Polski. Do propozycji obuwniczej zaproponowanej przez projektantów Nessi włączono powstałą już kilka miesięcy temu linię „Nessi by Ewa Mielnicka” i osadzono ją w bezmiarze kwiatów i kolorów.
Za obiektywem stanął Michał Pańszczyk a stylizacje przygotował Jarosław Szado, wybierając kreacje wyłącznie polskich marek. Biżuterię dedykowaną kolekcji „Flowers power” stworzyła marka Venis, a o zegarki zadbał Lorus Polska. O make-up i fryzury zadbała Klaudia Utnicka. Produkcją zajął się Promotion Instytut/Nowy Showroom.
Efekty sesji będzie można podziwiać już 18.02.2016 na stronie www.nessi.com.pl, w mediach i w sklepach oczywiście, gdzie trafią modele z fotografowanej kolekcji.
Foto.: Promotion Instytut
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE