Data publikacji: 2015-09-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kusząca francuska bielizna w Magnolia Park
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
Ulubiona marka bieliźniania Francuzek wreszcie we Wrocławiu. W Magnolia Park działa już salon francuskiej marki Etam. Oferuje zmysłową bieliznę, niebanalne kolekcje ubrań i akcesoria. Na początek zniżki do 30% na całą kolekcję.
Salon Etam będzie interesującym miejscem dla każdego, kto szuka zmysłowej i eleganckiej bielizny dziennej i nocnej dla kobiet. Nowa marka w Magnolia Park jest znana z wysmakowanych kolekcji biustonoszy, majtek, body, legginsów, rajstop, a także specjalnych linii bielizny, na przykład walentynkowych. Oferuje również kolekcje z ubraniami, m.in. typowymi dla stylu miejskiego, casual, home, odzież sportową czy kostiumy kąpielowe. Klientki wrocławskiego salonu mogą też za darmo skorzystać z profesjonalnego brafittingu wykonanego przez doświadczone konsultantki.
– Sklep Etam znakomicie uzupełnił modową ofertę Magnolia Park, zwłaszcza w segmencie stylowej bielizny. Stawiamy na szeroki wybór marek i stylów, ponieważ to najistotniejszy atut z punktu widzenia klientów – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
Wszystkie produkty oferowane przez markę projektowane są we Francji. Firma istnieje od 1916 roku, a jej salony działają w prawie 40 krajach świata. Salon znajdziemy na pierwszym piętrze, między sklepami Intimissimi oraz Camaieu. Na początek klienci mogą liczyć na rabaty – do niedzieli zniżki wyniosą 30% na całą ofertę. Dodatkowo przy zakupach za min. 200 zł różową torbę Happy Bag otrzymamy w prezencie.
Otwarcie salonu francuskiej marki to nie koniec nowości w Magnolia Park. Kolejne premiery jeszcze we wrześniu. Do końca września otworzą się tu Olsen i Tatuum, a w kolejnych tygodniach klienci zyskają dostęp do poszerzonego Food Courtu, gdzie pojawią się Burger King, Pizza Hut Express, Mr Chilly, Sevi Oriental oraz Guty Food.
Obecnie największa galeria handlowa na Dolnym Śląsku liczy blisko 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ok. 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE