WIOSENNE ODMŁADZANIE Z INNOWACYJNYMI KOSMETYKAMI EISENBERG
DOSTĘPNYM TYLKO W SEPHORA
Warszawa, 29 kwietnia 2013 r. ? Sephora, największa sieć perfumerii na świecie, część modowego koncernu LVMH, rozszerza swoją ofertę produktów marki Eisenberg o dwa niezwykłe produkty pielęgnacyjne ? intensywnie nawilżającą mgiełkę do twarzy, ciała i włosów oraz serum modelujące twarz, które pozwoli odzyskać jej prawidłowy owal. Paryska marka stworzona przez José Eisenberga, bardzo ceniona przez klientki Sephora, gdzie dostępna jest na wyłączność, łączy dążenie do piękna i doskonałości z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanych technologii bio-kosmetycznych opracowywanych w szwajcarskich laboratoriach.
Dwa innowacyjne produkty do pielęgnacji
Jeżeli przeglądając się w lustrze zauważasz na twarzy pierwsze oznaki wiotczenia skóry, koniecznie wypróbuj innowacyjne serum modelujące Eisenberg! Działa ono kompleksowo liftingując, modelując i zagęszczając strukturę skóry, dzięki czemu przywraca delikatny owal podbródka i pomaga odzyskać utraconą jędrność. Serum zawiera wyciąg z kakaowca, bogaty w kofeinę i teobrominę, które wspomagają eliminację tłuszczu oraz glaucynę, która oprócz przeciwdziałania kumulacji tłuszczów pobudza syntezę i produkcję kolagenu odpowiedzialnego m.in. za utrzymanie prawidłowego napięcia skóry. Z kolei dwufazowa mgiełka nawilżająca, zawierająca unikalną kompozycję pięciu naturalnych olejków oraz kwas hialuronowy o niskim ciężarze cząsteczkowym, zapewni twojemu ciału, włosom i twarzy długotrwałe nawilżenie i ukojenie połączone z wszechstronnym działaniem przeciwstarzeniowym.
?Sephora od zawsze zapewnia swoim klientkom dostęp do najnowszych światowych osiągnięć w dziedzinie kosmetologii, oferując w naszych perfumeriach najgorętsze nowinki pielęgnacyjne i makijażowe. Dlatego z ogromną satysfakcją wprowadzamy do perfumerii Sephora najnowsze kosmetyki pielęgnacyjne znakomitej marki Eisenberg? ? powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR Sephora Polska. ?Opatentowana przez Eisenberg technologia Trio-Moleculaire?, wchodząca w skład m.in. mgiełki nawilżającej, to jedno z licznych innowacyjnych rozwiązań opracowanych przez markę. Zapewnia regenerację oraz dotlenienie skóry i włosów oraz przywraca im elastyczność. Z kolei lekkie żelowe serum przeznaczone do pielęgnacji podbródka błyskawicznie się wchłania i wnika głęboko w skórę. Aplikowane pod krem stosowany na co dzień sprawia, że nawet zwiotczała, zmęczona cera staje się bardziej sprężysta, policzki odzyskują jędrność, a na podbródku i szyi zmniejszą się oznaki wiotczenia skóry? ? dodał Sergiusz Osmański.
Sephora i Eisenberg radzą jak stosować nowe produkty
Stosując nawet najbardziej zaawansowane technologicznie kosmetyki, pamiętaj zawsze o ich właściwej aplikacji. Mistrzyni Pielęgnacji Sephora 2012, Anna Kobus podpowiada:
?Serum modelujące twarz należy stosować na twarz i szyję, nakładając kosmetyk od środka w kierunku na zewnątrz, według metody Eisenberg (na obrazku), pamiętając przy tym, aby omijać kontur oczu. Produktu należy używać codziennie przez minimum 28 dni. W razie potrzeby można też zaaplikować sobie intensywną kurację miejscową, stosując serum rano i wieczorem, aż do osiągnięcia pożądanych rezultatów. Po ukończeniu takiej kuracji warto przejść na systematyczne używanie produktu raz dziennie naprzemiennie z innym serum z gamy produktów Eisenberg. Zalecam dwa lub trzy cykle kuracyjne w ciągu roku, szczególnie jeżeli często przybieramy i tracimy na wadze lub jeżeli mamy skłonność do drugiego podbródka?
?Mgiełkę nawilżającą należy rozpylić na dłoni i nakładać na oczyszczoną skórę twarzy, jako samodzielną pielęgnację lub przed ulubionym kremem. Warto także spryskać nią ciało po kąpieli lub prysznicu i wmasować szerokimi ruchami. Świetne efekty przynosi stosowanie mgiełki na włosy, zwłaszcza jeżeli są przesuszone. Warto zafundować sobie taką intensywną kurację. Rozpylamy mgiełkę na włosach, rozczesujemy i przykrywamy je zwilżonym ciepłym ręcznikiem. Po upływie 5 minut zmywamy szamponem, a na koniec, jeżeli zachodzi taka potrzeba, nakładamy odżywkę. Posiadaczki bardzo suchych włosów powinny przed czesaniem rozprowadzić niewielką ilość produktu na całej długości włosów, zwracając szczególną uwagę na końcówki?
__________________________________________________________________________________
Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.
Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 91 perfumerii w Polsce.
Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest dwukrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a także certyfikatu Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło ?Jakość Obsługi? oraz ?Laur Klienta?.
Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d?Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon Marché, la Samaritaine i Saks, których palcówki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewelry, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.
Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl
Dodatkowych informacji udzielają:
Sephora Polska
Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, [email protected], telefon:+48 22 319 52 00
Questia sp. z o.o. sp.k.
Communications Management Consultants
Anna Hadrych, [email protected], telefon +48 22 623 07 00
Katarzyna Szewczyk, [email protected], telefon +48 22 623 07 00,