BUMBLE AND BUMBLE ?
WYŁĄCZNIE W PERFUMERIACH SEPHORA
? Sephora wprowadza do sprzedaży kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów kultowej marki Bumble and bumble
? Bumble and bumble to 35 lat doświadczenia zdobytego podczas pracy z klientami w salonach fryzjerskich, 20 lat innowacyjnych produktów oraz 15 lat za kulisami pokazów mody
Warszawa, 18 kwietnia 2013 r. ? Sephora, największa sieć perfumerii na świecie, część modowego koncernu LVMH, wprowadza do sprzedaży w Polsce kosmetyki Bumble and bumble ? jednej z najbardziej znanych i cenionych marek produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów na świecie. Wyjątkowe receptury produktów Bumble and bumble powstały z myślą o coraz bardziej wymagającej i pełnej nowych wyzwań pracy stylistów fryzur oraz o klientach poszukujących profesjonalnych produktów. Marka opracowała szeroką gamę preparatów, które można ze sobą łączyć i nakładać warstwami, uzyskując szerokie spektrum efektów. Produkty Bumble and bumble, które świetnie sprawdzają się podczas sesji zdjęciowych i pokazów mody, będę teraz dostępne w Sephora dla wszystkich dbających o piękne i zdrowe włosy oraz modne fryzury.
?Doświadczenia stylistów Bumble and bumble zdobywane na wybiegach całego świata to punkt wyjścia dla powstania nowych linii wyjątkowych produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów. Tworzy się je w najlepszych laboratoriach na świecie, a następnie testuje w dwóch salonach firmy w Nowym Jorku. Po produkty Bumble and bumble sięgają styliści, modelki, aktorzy, ludzie związani z modą oraz miłośnicy pięknych i zdrowych włosów z całego świata, dlatego niezmiernie cieszy nas, że również klienci Sephora w Polsce będą mieli okazję poznać i pokochać te wyjątkowe kosmetyki. Wspaniale uzupełnią one nasz bogaty asortyment innowacyjnych produktów? ? powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR Sephora Polska. ?Bumble and bumble to szeroka gama produktów pielęgnacyjnych (szamponów, odżywek, masek oraz serum) odpowiadających na konkretne potrzeby danych włosów oraz kosmetyków do stylizacji (sprayów, kremów, żeli, pianek, wosków, sylikonów, pomad, oliwek, pudrów i mgiełek). Wśród kosmetyków Bumble and bumble warto wyróżnić wielokrotnie nagradzany Surf Spray zawierający słoną wodę, która dodaje objętości i tekstury fryzurze, a także serię curl conscious, która podtrzymuje, ujarzmia, nadaje kształt i ożywia wszelkie rodzaje loków ? kosmetyki te świetnie się sprawdzą tego lata? ? dodał Sergiusz Osmański.
Produkty Bumble and bumble są tworzone przez stylistów marki, którzy doskonale wiedzą jak pielęgnować i ujarzmić nawet bardzo wymagające włosy. Firma jest autorem takich kultowych produktów do stylizacji włosów jak brylantyna, mleczko do stylizacji czy puder do włosów.
Marka Bumble and bumble poszukuje inspiracji w modzie oraz nowych trendach, a często sama je kreuje. Garderoby za kulisami sesji i pokazów modowych na całym świecie to miejsce pełne emocji, chaosu i szyku. Tutaj można też znaleźć styl, inspirację i geniusz. Tak właśnie wygląda pole do eksperymentów oraz popisów zespołu Bumble and bumble. W każdym sezonie 50 stylistów marki pracuje przy około 60 pokazach mody, czuwając nad stylizacjami fryzur 1 300 modeli i modelek. Podczas 200 godzin pracy zużywają 119 puszek sprayu do włosów, 20 kilogramów wsuwek oraz angażują się bez reszty, demonstrując nieskończoną miłość do sztuki fryzjerskiej.
Historia Bumble and bumble rozpoczęła się od salonu założonego w 1977 roku w Nowym Jorku, który szybko stał się rozpoznawalny na rynku ze względu na własną unikalną wizję strzyżenia, farbowania oraz stylizacji. Dzisiaj filary marki to legendarny zespół stylistów, wierność zasadom oraz nadzwyczajne produkty, które są synonimami pasji oraz całkowitego i bezkompromisowego oddania dziedzinie sztuki, którą jest fryzjerstwo.
Na stronie https://www.elcpress.com/ można uzyskać dostęp do serwisu prasowego Bumble and bumble zawierającego zdjęcia produktów oraz materiały informacyjne na temat marki.
Linia produktów nadających włosom objętość
Kiedy Bumble and bumble stworzył lakier nadający fryzurze objętość – Thickening Hairspray w roku 1989, narodziła się ikona stylizacji włosów w salonie fryzjerskim oraz na pokazach mody. To był wymarzony produkt zarówno stylistów jak i klientów: nadaje włosom objętość, jednocześnie strukturyzując i utrwalając fryzurę, co pozwala na kreację szerokiego spektrum stylizacji. Thickening Hairspray stał się niezbędnym lakierem do układania fryzur każdego typu: zarówno do stylizacji włosów na ciepło, jak i do codziennego użytku, aż po tworzenie wyrafinowanych, awangardowych stylizacji. Był to prekursor linii nadającej włosom objętość Bumble and bumble ? Bb Thickening. Przez ostatnie dwie dekady linia produktów wzbogaciła się o szampony, odżywki oraz serum, kurację nadającą włosom objętość, bez spłukiwania. Dziś do tego grona dołączają dwa nowe produkty.
Jimmy Paul ? stylista fryzur do sesji zdjęciowych, znany ze swych charakterystycznych ultrakobiecych, zmysłowych, pełnych objętości stylizacji, które zdobiły strony wiodących magazynów mody, a także gościły na niezliczonych pokazach mody na całym świecie – od dawna jest wielkim entuzjastą linii Bb Thickening. Jimmy połączył siły z ekspertami d/s strategii produktu Bumble and bumble, aby linia Thickening ponownie święciła triumf. Dzięki jego wizjonerstwu oraz bliskiej współpracy powstały nowe produkty strukturyzujące fryzurę, które przenoszą objętość włosów w nowy wymiar.
Thickening Full Form Mousse ? Pianka nadająca włosom objętość
Ta gęsta, kremowa pianka dodaje włosom objętości. Nadające kształt polimery zapewniają trwały efekt (ułatwiając stylizację włosów na ciepło). Aminowkwasy pszenicy pozostawiają miękkie włosy, przywracając im naturalną elastyczność i blask, bez ich obciążania. Cena: 129,00 PLN
Thickening Creme Contour – Krem nadający włosom objętość
Chcąc nadać fryzurze indywidualny charakter, na zakończenie stylizacji włosów na ciepło sięgnij po krem Thickening Creme Contour. Ten modelujący krem w kontakcie z ciepłem skóry dłoni przybiera konsystencję delikatnej pasty, która idealnie nadaje się do stylizacji wszystkich włosów, zwłaszcza cienkich i delikatnych. Formuła kosmetyku, zawierająca czynniki pochodzenia roślinnego takie, jak ekstrakt ze słodkich migdałów, umożliwia kreację fryzur w wysokiej rozdzielczości. Krem stapia się z włosami, nadając im naturalny, satynowy blask. Cena: 129,00 PLN
Nowe kosmetyki marki Bumble and Bumble będą dostępne wyłącznie w perfumeriach Sephora.
Philippe Mensah – Biografia
Kiedy w wieku 14 lat Philippe rozpoczynał swą przygodę z fryzjerstwem, nawet w marzeniach nie mógł wyobrazić sobie, ile drzwi otworzy przed nim ta profesja.
Pod koniec czasów ?starej szkoły?, kierownik praktyk zawodowych nauczył tego utalentowanego ucznia wszystkich aspektów fryzjerskiego rzemiosła i umożliwił mu szkolenie umiejętności podczas przygotowań do francuskiego konkursu ? Meilleurs Ouvriers de France ? (? MOF ?). Następnie Philippe kontynuował naukę pod okiem Jean-Marca Maniatis, gdzie odkrył świat pasji, niezwykłe techniki strzyżenia oraz możliwość praktyki zawodu poza salonem.
Kilka lat później, dzięki spotkaniu z Madeleine Cofano, znanej i docenianej w świecie mody (była ona między innymi fryzjerką Helmuta Newtona), Philippe spełnił swe marzenie o pracy poza salonem fryzjerskim. Został asystentem Madeleine i odkrył nowe drogi praktykowania swej profesji w świecie mody. Spotkanie to okazało się decydujące dla całej jego przyszłej kariery.
Solidne doświadczenie zawodowe, a także fascynacja Philippe?a muzyką, modą i sztuką wizualną pozwoliły mu rozwijać karierę w indywidualny sposób, we współpracy ze znanymi fotografami mody takimi, jak: Rene Radka, Sonia Sieff oraz David Ferrua. Przy realizacji reklam oraz teledysków miał on również okazję współpracować ze sławami takimi, jak: David Lachapelle, Guy Ritchie oraz Michael Gracey.
Zyskawszy uznanie swych mentorów (Orlando Pita, Odile Gilbert, Guido, Eugene Suleiman, Laurent Philippon, Stéphane Lancien) Philippe współpracował z nimi przy pokazach mody Chanel, Dior, YSL, Jean Paul Gautier, od Nowego Jorku do Paryża.
Dziś jako Starszy Trener dla Regionu Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki marki Bumble and Bumble oraz Niezależny Stylista, Philippe dzieli się swym doświadczeniem w projektach edukacyjnych. Reprezentowany przez agencję L’Atelier 68, u boku Odile Gilbert kontynuuje on swą karierę stylisty sesji studyjnych.
__________________________________________________________________________________
Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.
Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 91 perfumerii w Polsce.
Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest dwukrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a także certyfikatu Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło ?Jakość Obsługi? oraz ?Laur Klienta?.
Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d?Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon Marché, la Samaritaine i Saks, których palcówki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewelry, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.
Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl