Data publikacji: 2015-04-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejna marka dla młodych wkracza do Złotych Tarasów
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
W czwartek, 30 kwietnia, w Złotych Tarasach otworzy się salon SiNSAY. Sklep SiNSAY w Złotych Tarasach zlokalizowany będzie na drugim poziomie centrum i będzie największym salonem sieci.
Marka, należąca do Grupy LPP, dedykuje swoje kolekcje dziewczynom, które poszukują inspiracji do codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Z okazji otwarciaw dniach 30.04 – 02.05 zakupy w SiNSAY zrobimy z 20% rabatem.
Salon SiNSAY będzie świetnym uzupełnieniem oferty Złotych Tarasów, kształtowanej w oparciu o główną grupę klientów centrum, jaką stanowią ludzie młodzi – powiedziała Beata Sadowska, rzecznik prasowy Złotych Tarasów.
Różnorodność, nietuzinkowe projekty mocno osadzone w najnowszych trendach, odważne wzory i nadruki to niewątpliwie główne atuty propozycji marki SiNSAY. Znakiem rozpoznawczym brandu są T-shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria. Projekty powstają z myślą o dziewczynach, które nie boją się modowych eksperymentów i świadomie kreują swój wizerunek – raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu.
Do wystroju salonu SiNSAY w Złotych Tarasach użyto nowoczesnych materiałów, takich jak folia dichroiczna. Zredukowano ilość kolorów we wnętrzu i zastosowano dekoracyjne oświetlenie LED. Przymierzalnie w sklepie zostały zaprojektowane w sposób sprzyjający wspólnym zakupom. Efekt ten uzyskano dzięki powiększeniu przestrzeni pomiędzy kabinami i dodaniu siedzisk.
Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Obiekt mieści się między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Nazwa Złote Tarasy nawiązuje do ulicy Złotej i do architektury budynku. Kaskadowo rozmieszczone tarasy obejmują dwa place miejskie – wewnętrzny z fontanną oraz zewnętrzny, otoczony restauracjami. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino oraz szereg punktów usługowych. W centrum działa czteropoziomowy podziemny parking na 1200 samochodów. Projekt i funkcjonalność obiektu została już wielokrotnie nagrodzona. Złote Tarasy są zdobywcą tytułu najlepszego projektu komercyjnego na świecie (MIPIM Architectural Review Future Project Awards). Więcej na stronie internetowej www.zlotetarasy.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE