Lifestyle Moda

#KLIFING – Klif prezentuje modę LIVE i wspiera sprzedaż online swoich najemców

#KLIFING – Klif prezentuje modę LIVE i wspiera sprzedaż online swoich najemców
Galeria i Dom Mody Klif zapraszają na prezentacje modowe oferty swoich najemców: PINKO, Charme i 10days – w sieci. Klienci będą mogli najnowsze kolekcje i wygrać karty podarunkowe. Pierwszy pokaz już 6.05. o godz.18:00. Pokazy LIVE poprowadzą znane

Data publikacji: 2020-05-01
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #KLIFING – Klif prezentuje modę LIVE i wspiera sprzedaż online swoich najemców
Kategoria: Moda, LIFESTYLE

Galeria i Dom Mody Klif zapraszają na prezentacje modowe oferty swoich najemców: PINKO, Charme i 10days – w sieci. Klienci będą mogli najnowsze kolekcje i wygrać karty podarunkowe. Pierwszy pokaz już 6.05. o godz.18:00. Pokazy LIVE poprowadzą znane stylistki.

#KLIFING - Klif prezentuje modę LIVE i wspiera sprzedaż online swoich najemców Moda, LIFESTYLE - Galeria i Dom Mody Klif zapraszają na prezentacje modowe oferty swoich najemców: PINKO, Charme i 10days – w sieci. Klienci będą mogli najnowsze kolekcje i wygrać karty podarunkowe. Pierwszy pokaz już 6.05. o godz.18:00. Pokazy LIVE poprowadzą znane stylistki.

Galeria i Dom Mody Klif zapraszają na Live prezentacje modowe oferty  swoich najemców: PINKO, Charme i 10days, podczas których klienci będą mogli obejrzeć stylizacje z najnowszych kolekcji, jak i otrzymać karty podarunkowe na zakupy w obu lokalizacjach marki Klif. Pierwszy pokaz będzie miał miejsce w przestrzeni social mediów już w najbliższą środę, 6 maja o godzinie 18:00. Pokazy LIVE poprowadzą  stylistki – Ewelina Zesiuk i Katarzyna Kobiela.

LIVE pokazy mody to innowacyjne podejście do prezentacji najnowszych kolekcji w czasie społecznej izolacji, a bezprecedensowe wśród  galerii handlowych. Jest to również kolejna akcja Marki  Klif, wspierająca sprzedaż internetową najemców gdyńskiej Galerii Klif i warszawskiego Domu Mody Klif.  Pierwszy pokaz zostanie przygotowany przez Ewelinę Zesiuk, stylistkę, która współpracuje z Domem Mody Klif w ramach projektu KLIF | FASHION STUDIO.

– Pokażemy stylizacje wraz z dodatkami i możliwościami modyfikacji, które zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów – mówi Ewelina Zesiuk, stylistka z Domu Mody Klif. – Jest to idealna okazja by zapoznać się z najnowszymi trendami tego sezonu. Ten pomysł jest odpowiedzią na obecną sytuację w kraju. Chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy szukają u nas inspiracji i pomysłów na gotowe stylizacje. To właśnie w social mediach jest najwięcej osób, które warto aktywować i zachęcić do poznania konceptów danej marki.

Pierwszy pokaz potrwa około 20 minut, podczas których zaprezentowanych zostanie 10 stylizacji.

W sumie odbędą się trzy wydarzenia, a klientki, które dokonają zamówienia podczas live streamingu ze stylistką, mają szansę otrzymać karty podarunkowe na zakupy w sklepach stacjonarnych do zrealizowania po otwarciu Galerii Klif w Gdyni i Domu Mody Klif w Warszawie.

A to już wiesz?  Podejście do ukraińskiej mniejszości zaczyna się zmieniać. Co trzecia osoba uważa, że Ukraińcy zabierają Polakom pracę oraz miejsca w szkołach i placówkach medycznych

– Działamy we współpracy z najemcami, cieszymy się, że możemy ich wesprzeć w zaprezentowaniu najnowszych i najmodniejszych kolekcji – komentuje akcję Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman &Wakefield, zarządcy gdyńskiego Klifu i Domu Mody Klif w Warszawie. – Zależy nam na tym, by klienci utrzymali kontakt z marką i swoimi ulubionymi sklepami. Przeplatanie się online i offline to przyszłość. Dzięki takiemu pokazowi wszyscy nasi klienci, którzy mają dostęp do social mediów, mogą obejrzeć pokaz w czasie rzeczywistym, a potem wrócić do niego później w poszukiwaniu wybranej stylizacji.

Sam koncept wsparcia sprzedaży online najemców i pokazów wirtualnych ich kolekcji jest pionierski na polskim rynku i został zaczerpnięty z Chin. To kontynuacja działań, które były organizowane przez markę Klif od początku pandemii – akcji “Bezpiecznie, wygodnie, online”. Marka Klif zaprosiła łącznie 135 sklepów z Galerii Klif w Gdyni oraz Domu Mody Klif w Warszawie na dedykowaną zakładkę promującą ich sklepy online. Akcja wspiera nie tylko działania online sklepów – najemców w obu lokalizacjach, ale też późniejszy powrót klientów do galerii – oczywiście po zapewnieniu im wszelkich środków bezpieczeństwa.

Na start – trzy pokazy online

Pierwszy pokaz mody, poprzez live streaming, będzie można obejrzeć za pośrednictwem instagrama Domu Mody Klif (@dommodyklif). Zaprezentowane zostaną stylizacje z asortymentu włoskiego domu mody PINKO. Kolejne pokazy:

Połowa maja 2020 godz. 18.00 |prezentacja kolekcji Charme – czyli zlokalizowanego w gdyńskim Klifie multibrandowego, wyjątkowego sklepu, oferującego dostęp do najmodniejszych światowych marek, takich jak Vince, James Perse, American Vintage czy Peserico.
III tydzień maja 2020 godz. 18.00 |prezentacja kolekcji 10Days – czyli salonu zlokalizowanego w warszawskim Domu Mody Klif. Zgodnie z założeniami marki, każda kolekcja 10Days jest komplementarna i pasuje do szerokiej gamy produktów sygnowanych logiem marki.

A to już wiesz?  Kolekcja walentynkowa od Nadwyraz.com

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
#KLIFING - Klif prezentuje modę LIVE i wspiera sprzedaż online swoich najemców Moda, LIFESTYLE - Galeria i Dom Mody Klif zapraszają na prezentacje modowe oferty swoich najemców: PINKO, Charme i 10days – w sieci. Klienci będą mogli najnowsze kolekcje i wygrać karty podarunkowe. Pierwszy pokaz już 6.05. o godz.18:00. Pokazy LIVE poprowadzą znane stylistki.
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy