Informacja prasowa
Zduńska Wola, 10 listopada 2015
Nowa kampania Gatty – Justyna Steczkowska po raz kolejny twarzą marki
Wszechstronnie uzdolniona artystka po raz kolejny będzie towarzyszyła marce Gatta. Tym razem Justyna Steczkowska zaprezentuje Polkom nowe rajstopy Satti Matti oraz całkowitą nowość – double push up, który znalazł się w pierwszej, autorskiej kolekcji bielizny Gatta Intimate.
Gatta i Justyna Steczkowska – dwie przyjaciółki
Zawodowa przyjaźń marki Gatta z Justyną Steczkowską zaczęła się w 2000 r., chociaż piosenkarka – jak sama mówi – ma wrażenie, że Gattę zna od zawsze: „Dojrzewałyśmy razem, ciesząc się coraz bardziej swoją świadomą kobiecością”. Na pytanie jak doszło do współpracy, Steczkowska odpowiada żartobliwie: „Po prostu pasowałyśmy do siebie. Obie kochamy koty”. Początek współpracy z Gattą był też czasem dużych zmian w życiu artystki: „Wyszłam za mąż, zostałam mamą, ale nie zapomniałam o tym jaką siłą jest kobiecość, a Gatta była najlepszą przyjaciółką mojej kobiecości” – mówi Steczkowska. Dla gwiazdy śpiew i muzyka były od zawsze pasją, ale najbardziej dumna jest ze swojej rodziny. Stara się cieszyć, tym co ją otacza i niczego nie żałować: „Każdego dnia podśpiewuję sobie słynną pieśń Edith Piaf ‘Niczego nie żałuję’, bo po co? Żal zabiera dużo energii, lepiej poświęcić ją na swój osobisty rozwój i harmonię ze światem”.
Wielki comeback
Po 15 latach drogi, ikony polskiej sceny muzycznej oraz Gatty, znowu się schodzą. Od listopada 2015 r. wspólnie będą inspirować Polki i wyzwalać w nich pokłady wdzięku i seksapilu. Tym razem gwiazda zaprezentuje na sobie aksamitne w dotyku, komfortowe i eleganckie rajstopy Satti Matti oraz całkowitą nowość – double push up, który znalazł się w pierwszej autorskiej kolekcji bielizny Gatta Intimate. Artystka zapewnia, że „Nowa bielizna jest po prostu piękna i niezwykle komfortowa”. Jedyny taki na polskim rynku typ biustonosza, z pewnością pomoże wyeksponować Polkom ich biusty. Na pytanie czy gwiazda chciałaby im coś poradzić, odpowiada: „Nie mam dobrych rad, bo każda z nas jest indywidualnością, ale na pewno mamy jedną wspólną siłę, którą każda z nas nosi w sobie – SWOJĄ KOBIECOŚĆ!”.
Jak tym razem rozwinie się współpraca?
Gatta w ramach współpracy z właścicielką idealnej figury i niewiarygodnie zgrabnych nóg, zaplanowała równolegle działania reklamowe oraz aktywność w social mediach (na oficjalnym profilu marki Gatta na Facebooku: https://www.facebook.com/GattaOfficial). Niespodzianką dla fanów marki i Justyny Steczkowskiej będzie blog „Gatta i Justyna”, prowadzony na stronie internetowej marki (www.gatta.pl). Znajdą się na nim zdjęcia i filmy, także te backstage’owe, uchylające rąbka tajemnicy na temat tego, jak wyglądała współpraca z gwiazdą. W grudniu pojawi się także kalendarz na 2016 r., który będzie efektem sesji zdjęciowej z udziałem Justyny Steczkowskiej.
Premiera i nowe otwarcie
We wtorek, 10 listopada, odbyło się wyjątkowe spotkanie dla mediów z udziałem Justyny Steczkowskiej, które stanowiło sentymentalną podróż do początków współpracy Gatty z artystką. W tym samym dniu Justyna Steczkowska otworzyła nowy, pierwszy w Polsce koncept salonu marki Gatta w CH Arkadia w Warszawie.
Kampania
Działanie reklamowe otworzył osobisty list od Justyny Steczkowskiej, który otrzymały wszystkie klientki marki robiące zakupy w tym czasie.
Kampania reklamowa Gatta obejmie swoim zasięgiem: TV (TVN i stacje tematyczne), radio (Radio Zet i RMF FM) i internet. Gatta zaplanowała również specjalne działania społecznościowe. Na stronie Gatta dostępny będzie blog na temat kampanii. Przygotowano również specjalną wersję spotu, który artystka udostępni jedynie na swoim fanpage’u.
Kampanie widoczna będzie we wszystkich salonach Gatta.
Reżyserem reklamy jest – mieszkający na co dzień w Paryżu i pracujący dla światowych marek modowych – Piotr Stokłosa. Realizacją spotu zajęła się agencja Warsaw Creatives. Spot radiowy przygotowało studio Cafe Ole, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Kampanię digitalową wspiera także AdCookie. Za działania PR odpowiada agencja 38PR. Autorem strategii kampanii jest marka Gatta.
Utwory, które usłyszymy w obu spotach, zostały skomponowane i wykonane przez samą artystkę.
hastagi na stronie:
#nudografia magdy steczkowskiej #justyna steczkowska 2016 #rajstopkach steczkowska