Data publikacji: 2016-07-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak mądrze kupować na wyprzedażach? 7 porad
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
Sezon letnich wyprzedaży na finiszu. W galeriach handlowych można zaoszczędzić nawet 80%. Stylistka personalna Magda Zabierzowska podpowiada, na co zwracać uwagę podczas zakupów i jak opracować idealną strategię na rabatową gorączkę.
1. Zrób porządek w swojej szafie
Masz trudność z domknięciem szafy, ale przed wyjściem stwierdzasz, że nie masz się w co ubrać? Przygotowania do wyprzedaży rozpocznij już w domu! – Przed wyjściem na zakupy zróbmy porządek w garderobie. Pożegnajmy się z ubraniami, o których istnieniu zapomniałyśmy. Mając przejrzystość będziemy wiedziały, czego nam brakuje – radzi Magda Zabierzowska, stylistka personalna gwiazd i personal shopper w Magnolia Park.
2. To się zawsze przyda
Istnieją rzeczy, których nie może zabraknąć w twojej szafie i zawsze będą cennymi zdobyczami na sezonowych wyprzedażach. – Kaszmirowy sweter, dżinsy, ponadczasowy prochowiec, para szpilek, torebka kopertowa – to absolutne „must have” każdej kobiety. Panom zawsze przyda się dobrze skrojony garnitur, kilku koszul czy elegancka poszetka – mówi Magda Zabierzowska.
3. Zakup bez kompromisów
Trafiłaś na ubranie idealne? Nie jesteś pewna? Spójrz sobie prosto w oczy – zastanów się, czy rzeczywiście wyglądasz w tym ZJAWISKOWO. – Gdy coś wydaje się „trochę za duże”, jest „nieco za małe”, może okazać się, że za miesiąc nie będziemy w tym chodzić. Mierzymy wytrwale, pytajmy, sprawdzajmy, szukajmy produktu idealnego – radzi ekspert.
4. Róż? To nie dla ciebie!
Jeżeli całe życie chodzisz w czerni i nie znosisz różu, beżu czy fioletu, to kiedy dopadnie cię nagła myśl o odmianie – kupieniu czegoś w nielubianym dotąd kolorze – odpuść. – Ostatecznie najpewniej do odmiany nie dojdzie. Ubranie założymy maksymalnie dwa razy, po czym rzucimy je na dno szafy – zauważa stylistka personalna.
5. Bądź wierna swojemu stylowi
Boisz się, że twoja „zdobycz” szybko stanie się niemodna? – Jak mawiała Coco Chanel „trendy przemijają, a styl pozostaje”, dlatego kupujmy ubrania, które do nas pasują i są wierne naszej osobowości – mówi Magda Zabierzowska. Nie potrafisz tego ocenić? Skorzystaj z usługi Personal Shopping, którą oferują wybrane galerie, niektóre proponują takie spotkania ze stylistą nieodpłatnie. Indywidualne zakupy z doświadczonym stylistą to coś, czego potrzebujesz.
6. Nie bój się nowego
Wyprzedaże to dobry moment na odwiedzenie sklepów, w których zazwyczaj nie bywasz. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że dasz się zaskoczyć wyższą jakością, nieznanym fasonem lub zniżkami dla stałych klientów. Warto wybrać galerię, która oferuje najbardziej różnorodną ofertę handlową.
7. Pamiętaj o swoich prawach
Pamiętaj, że zawsze możesz zareklamować towar, nawet gdy kupiłaś go podczas letnich wyprzedaży. Nigdy nie zapominaj o paragonach lub innych dowodach zakupu – są one podstawą dochodzenia swoich praw. Dostrzegłaś niedoskonałości? W twojej bluzce brakuje guzika, sweter jest zaciągnięty? Zapytaj sprzedawcę o możliwość obniżenia ceny.
Więcej informacji:
Magda Zabierzowska – stylistka z wieloletnim doświadczeniem w branży, kobieta o niesamowitej empatii wyczuciu smaku i stylu. Swoje umiejętności zawodowe zdobywała w Bostonie. Osobista stylistka ludzi z show biznesu i doradca indywidualny, często zapraszana w charakterze eksperta. W Magnolia Park pomaga odkryć indywidualny styl w ramach usługi Personal Shopping. Klienci ze spotkań z Magdą Zabierzowską wynoszą przede wszystkim konkretną wiedzę i chęć natychmiastowej zmiany wizerunku, cenią też przyjazną atmosferę.
Personal Shopping – indywidualne zakupy w towarzystwie stylistki. Propozycja dla osób, które chcą wyglądać modnie, pragną poprawić swój wizerunek, ale nie wiedzą od czego zacząć. W ramach spotkania stylista analizuje sylwetkę, typ urody, uwzględnia indywidualne potrzeby i styl życia klienta, w konsekwencji proponując mu najlepsze rozwiązania. Usługa Personal Shopping oferowana jest przez wybrane galerie handlowe w Polsce. Na Dolnym Śląsku, jako pierwsza do oferty wprowadziła ją Magnolia Park. Zakupy w towarzystwie stylistki są tam bezpłatne. Wystarczy umówić się na spotkanie, korzystając z formularza: http://stylistka.magnoliapark.pl/.
http://www.magnoliapark.pl/
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie blisko 100 000 m2. Wśród najemców centrum znajduje się około 250 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z ponad 3 500 darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, RESERVED, Saturn, TOUS, W. Kruk, Zara, Decathlon, TK Maxx, pierwszy na Dolnym Śląsku salon Tallinder, LC Waikiki, The North Face, Decimas, Crocs, Superdry czy Samsung Brand Store. Klienci mogą korzystać z oferty 7-salowego Kina Helios, centrum Jatomi Fitness, sali zabaw dla dzieci, a także hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki. Powstają tu kolejne sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje.
Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na odbywające się tu liczne koncerty, imprezy sportowe, pokazy mody i inne wydarzenia organizowane w centrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.
Blackstone jest jedną z wiodących światowych firm inwestycyjnych i doradczych. Naszym celem jest osiąganie pozytywnych wyników i budowanie długoterminowej wartości dla naszych inwestorów, spółek w które inwestujemy, firm którym doradzamy, a także dla globalnej gospodarki. Osiągamy to dzięki zaangażowaniu naszej znakomitej kadry oraz elastycznemu wykorzystaniu kapitału. Nasze różnorodne spółki zarządzające aktywami specjalizują się w zarządzaniu funduszami private equity, funduszami nieruchomościowymi, hedgingowymi, funduszami sekurytyzacyjnymi oraz zamkniętymi funduszami inwestycyjnymi. Blackstone zapewnia też różnorodne usługi doradcze, w tym doradztwo finansowe, strategiczne, restrukturyzacyjne i reorganizacyjne, a także usługi w zakresie alokacji funduszy. Więcej informacji można znaleźć na www.blackstone.com. Śledź nas na twitter@blackstone.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE