Reklama

Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Jestem w Hebe”

Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Jestem w Hebe”
Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Jestem w Hebe” Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię

Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Jestem
w Hebe”

Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września.

Sieć drogerii Hebe rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej w ramach platformy kreatywnej „Jestem w Hebe“. Nowa seria spotów wideo kontynuuje znany z wcześniejszych odsłon format lekko żartobliwych rozmów matki z córką. Celem kampanii reklamowej stworzonej przez Hebe i agencję V&P jest śledzenie losów bohaterek także poza murami sklepów Hebe oraz przybliżenie widzom funkcjonalności e-sklepu i aplikacji mobilnej.

Mamy bardzo dużo do zakomunikowania naszym obecnym i potencjalnym klientom m.in liczne promocje, a przy tym cały czas zależy nam na podkreślaniu przyjemności robienia zakupów, niezależnie od formy online czy offline – mówi Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu Hebe. Dzięki naszej platformie udaje się to zrobić w sposób spójny, czytelny i – co najważniejsze – atrakcyjny dla naszych odbiorców, niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania.

Autorem spotów jest poznańska agencja reklamowa V&P, która stworzyła również pierwszą odsłonę kampanii emitowaną od 2019 roku. Agencja odpowiada za strategię i kreację kampanii, współpracując przy tym z reżyserem Maciejem Bielińskim oraz studiami produkcyjnymi – Tyrka Studio i Orka Film. Kampania „Jestem w Hebe“ startuje 16 września 2021 roku, w internecie oraz w telewizji.

Ogromnie cieszymy się z zaufania, jakim obdarzyło nas Hebe kontynuując współpracę przy tym projekcie – mówi Anna Kocińska, account group head V&P. Nie mniej cieszą wyniki kampanii: kolejne flighty kampanii zwiększały więź emocjonalną z marką zarówno wśród młodszych, jak i starszych klientek – dodaje.