Informacja prasowa
Warszawa, 7 maja 2018 r.
28 kwietnia odbyła się druga już edycja Fashion Square Kraków. Wydarzenie, które ponownie stanowiło bezpośrednie spotkanie znanych polskich projektantów, międzynarodowych marek oraz gwiazd z pierwszych stron gazet z fanami mody. Podczas dnia mody zobaczyć można było trendy, które królować będą w tym sezonie.
Podczas Fashion Square, Gatta zaprezentowała fragment kolekcji bielizny na sezon jesień-zima 2018/19. Gatta Intimate to kolekcja skierowana do pewnych siebie, zapracowanych i bardzo zmysłowych kobiet. Jej motywem przewodnim jest koronka – symbol kobiecej zmysłowości, a słowa klucze jakie towarzyszyły w jej tworzeniu to komfort, siła i kobiecość. Zaprezentowano biustonosze dla kobiet o najróżniejszych fasonach, rekomendowanych dla kobiet o różnych rozmiarach biustu, a także szeroką gamę majteczek, od stringów do pełnych modeli z wysokim stanem. Na wybiegu pojawiło się także body. Kolorystyka, na jaką postawiono to seksowna czerń i delikatna, lecz uwodzicielska biel, choć w tym sezonie w kolekcji nie zabraknie też kolorów. Podczas prezentacji najnowszej kolekcji Gatta Intimate marka pokazała, że sezon jesień-zima 2018/19 zapowiada się niezwykle elegancko i uwodzicielsko.
Podczas Fashion Square swoje kolekcje zaprezentowały m.in. marki: Guess, Venezia czy Medicine. Odbyły się pokazy takich projektantów jak: Jarosław Ewert, Barbara Piekut, Andrzej Foder, Marta Kuszyńska i Maciej Domański. Galę wieczoru uświetniły natomiast pokazy kolekcji MMC, Natalii Jaroszewskiej, Claudiusa, Walerii Tokarzewskiej, Mariusza Brzezińskiego, BezAle, Michała Starosta oraz Moniki Ptaszek. Miał miejsce również niezwykły pokaz, z udziałem podopiecznych Fundacji Spełnionych Marzeń oraz towarzyszących im gwiazd, m.in. Renaty Przemyk czy Laury Samojłowicz. Wydarzenie poprowadziła Joanna Racewicz.
Produkty marki Gatta dostępne są w salonach firmowych w całym kraju oraz na stronie internetowej: www.gatta.pl.
Dodatkowe informacje:
Gatta to polska marka, której właścicielem jest firma FERAX (właściciel także marki Wola) lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w ponad 130 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Produkty Gatta sprzedawane są na całym świecie.
Obecnie produkty marki Gatta to:
Rajstopy:
• Gatta Classic – szeroka kolekcja klasycznych modeli rajstop i pończoch;
• Gatta Trendy – sezonowe kolekcje rajstop, pończoch i skarpet; kolekcja bogata we wzory i różnorodne motywy zgodnie z obowiązującymi trendami;
• Gatta Funkcja – linia nowoczesnych rajstop o szczególnych właściwościach, które pełnią określone funkcje. Dzięki zastosowaniu specjalnych technologii w zależności od modelu: kształtują sylwetkę, poprawiają krążenie w nogach, wspomagają walkę z cellulitem, podkreślają talię, podnoszą pośladki a także są idealne dla kobiet w ciąży;
Bielizna i odzież:
• Gatta Intimate – kolekcja ekskluzywnej bielizny gorseteryjnej, o wyrafinowanym wzornictwie, wprowadzającej unikalne funkcje, jak na przykład pierwszy na rynku biustonosz double push up;
• Gatta Bodywear basic – klasyczna kolekcja bielizny i odzieży stworzona przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych przygotowana z myślą o doskonałym wyglądzie i dobrym samopoczuciu kobiet;
• Gatta Bodywer trendy – sezonowe kolekcje ubrań zaprojektowanych zgodnie z najmodniejszymi trendami;
• Gatta Active – odzież sportowa dla kobiet i mężczyzn o wyjątkowych właściwościach termicznych, adresowana do osób aktywnych fizycznie oraz bielizna męska.
Więcej informacji o firmie na www.gatta.pl