Data publikacji: 2019-11-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Klif w Warszawie z unikalną strefą POP-UP
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
Warszawski Klif stawia kolejny krok w stronę wyjątkowego Customer Experience, wzbogacając dotychczasową ofertę GLAM i FASHION STUDIO o unikalną strefę POP-UP.
Warszawski Klif stawia kolejny krok w stronę wyjątkowego Customer Experience, wzbogacając dotychczasową ofertę GLAM i FASHION STUDIO o unikalną strefę POP-UP. Od listopada odwiedzający galerię mogą umówić się na bezpłatne spotkanie z wybranym ekspertem w komfortowej przestrzeni oraz towarzyszącej jej kameralnej atmosferze i skorzystać z porad, szytych na miarę potrzeb każdego.
Galeria Klif od lat stanowi ważny punkt na modowej mapie stolicy. Jednak szeroka i zróżnicowana oferta marek premium i semi-premium to nie jedyny powód, dla którego warszawski Klif stał się istotnym elementem decyzji zakupowych. Podążając za potrzebami klientów Klif stworzył projekt KLIF | FASHION STUDIO oraz KLIF | GLAM STUDIO, które powstały z myślą o tych wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z obowiązującymi trendami w modzie i makijażu, jak i o tych, którzy oczekują profesjonalnego wsparcia w zakresie doradztwa wizerunkowego. W tym celu Klif wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i umożliwia im indywidualne konsultacje z wybranym specjalistą z zakresu mody i wizażu, w specjalnie do tego zaaranżowanej strefie POP-UP.
W ramach nowego konceptu, na pierwszym piętrze galerii pojawiła się niepowtarzalna przestrzeń z komfortowym miejscem spotkań i strefą do makijażu, która zapewni kameralną atmosferę podczas konsultacji z ekspertami Klif. W ten sposób Galeria Klif realizując projekt KLIF | STUDIO, obok spełnienia potrzeb zakupowych swoich Klientów, docenia także ich czas, samorealizację i indywidualny styl.
– Stworzony przez nas projekt POP-UP, jest uzupełnieniem dotychczasowego serwisu FASHION i GLAM STUDIO o spotkania z dedykowanymi stylistami i make up artist, w ramach których można porozmawiać „przy kawie”, skorzystać z porad w kwestii wizerunku czy pielęgnacji oraz wybrać się na wspólne zakupy, podczas których pomogą wybrać produkty i stylizacje dopasowane do potrzeb i oczekiwań każdego. Wspólnie z ekspertami chcemy pomagać naszym klientom i zapewnić im profesjonalną pomoc, na każdym kroku – informuje Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director Poland w firmie Cushman&Wakefield, zarządzającej Klifami – W ten sposób staramy się stworzyć przestrzeń, w której oprócz zakupów możemy doświadczyć emocji, rozwijać się, integrować i wspólnie się rozwijać – dodaje.
POZNAJ EKSPERTÓW KLIF
W ramach KLIF I GALM i FASHION STUDIO odwiedzający galerię mogą zapisać się na bezpłatne konsultacje wizerunkowe z wybranym ekspertem, zgodnie z indywidualnymi potrzebami i planem dnia. Na miejscu dostępny jest zespół dedykowanych stylistów, wśród których do dyspozycji jest: personal-shopper, trener dress–codu, etykiety biznesu oraz konsultant w zakresie doradztwa personalnego i wizerunkowego. Natomiast w wyborze odpowiedniej kreacji na wieczorne wyjście pomorze Grzegorz Bloch, znany i ceniony stylista gwiazd, którego warsztat oraz umiejętności zawodowe kształtowane są od ponad dwóch dekad. Odwiedzający mogą również skorzystać z serwisu urodowego, w ramach którego make up artist opowie o makijażowych trikach i podpowie, jak wykonać makijaż na każdą okazję. Natomiast kosmetolog pomoże zadbać o odpowiednią pielęgnację cery, a także dopasuje i wykona zabieg kosmetyczny według potrzeb skóry i oczekiwań klienta.
Po więcej informacji na temat KLIF I FASHION I GLAM STUDIO zapraszamy na stronę www.klif.pl oraz na media społecznościowe Galerii Klif w Warszawie: Facebook i Instagram, na których na bieżąco pojawiają się także modowe stylizacje przygotowane przez stylistów Galerii Klif w Warszawie. Zapisy na konsultacje z wybranym ekspertem możliwe są za pośrednictwem strony klif.pl/klifstudio.
Warszawski Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce i wielokrotnie nagradzany kreator trendów fashion oraz lifestyle. Od 20 lat marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream. Z biegiem lat Galeria Klif w Warszawie rozszerzyła swoje portfolio o dodatkowych Najemców. Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion m.in.: Elisabetta Franchi, Dorota Goldpoint, Lidia Kalita, Max Mara, Michael Kors, Imperium oraz Imperium Milano, Pinko, Furla, Patrizia Aryton i Patrizia Pepe oraz popularne i cenione sieci jak: H&M, Olsen, Solar, S’portofino, Vistula, United Colors of Benetton. Oprócz marek modowych, w szerokiej ofercie Klif znajdziemy również sklepy z biżuterią m.in.: TOUS, W. Kruk, La Marqueuse oraz oferujące sprzęt elektroniczny i wyposażenie wnętrz jak: Sony Center, LG Brand Store, Villeroy&Boch, DUKA, Rosenthal, Premium Home. Do dyspozycji Klientów dostępny jest również sklep spożywczy Piotr i Paweł oraz ogródek restauracyjny Bonjour i Salad Story.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE