Warszawa, dn. 14 czerwca 2021 r.
Finał Pięknej historii kobiecości
– znamy laureatów jubileuszowego konkursu marki Cleanic
Rozstrzygnięto konkurs graficzny pt. Piękna historia kobiecości, którym Cleanic uczcił swoją
30-letnią obecność na polskim rynku. Spośród niemal 500 jubileuszowych projektów jury wyłoniło 5 finałowych. Na podstawie zwycięskiej pracy już wkrótce powstanie limitowana edycja produktów Cleanic Pure Effect.
Marka Cleanic uczciła trzy dekady dbania o zdrową i zadbaną skórę Polek. Z okazji 30-lecia swojej działalności zrealizowała konkurs pt. Piękna historia kobiecości. Przed twórcami w dziedzinie szeroko rozumianej grafiki i projektowania postawiono zadanie stworzenia jubileuszowych projektów: grafiki na opakowanie płatków Cleanic Pure Effect 120 i plakatu. Aspirujący twórcy przesłali niemal 500 interpretacji wskazanego tematu.
Jury składające się z ekspertów z zakresu grafiki, wzornictwa i projektowania użytkowego szukało najlepszych interpretacji hasła Piękna historia kobiecości. Spośród 444 zgłoszeń, spełniających regulaminowe kryteria, wyłoniono 5 finałowych. Prace oceniali m.in. Lena Pianovska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, Karolina Pawelczyk, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych i niekwestionowany autorytet w obszarze grafiki i polskiego designu.
Konkurs Piękna historia kobiecości wygrała Paulina Skowron, która zdobyła 5 tys. zł. Pozostali laureaci również odebrali nagrody finansowe. Na podstawie zwycięskiego projektu już wkrótce powstanie limitowana edycja opakowań najlepiej sprzedającej się linii płatków kosmetycznych i patyczków higienicznych Cleanic Pure Effect.
Partnerami konkursu Piękna historia kobiecości zostali: warszawska Akademia Sztuk Pięknych, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i agencja ilustratorów MAD illustrators. Patronat medialny nad akcją sprawowali: OOH Magazine i Polki.pl. Konkurs zorganizowała agencja Kolterman Media Communications.
Szczegóły na www.konkurs.cleanic.pl.
***
Cleanic od 30 lat dba o zdrową i zadbaną skórę Polek, o jej codzienne skuteczne i delikatne oczyszczanie i pielęgnację. Ta polska marka oferuje szeroką gamę delikatnych produktów do oczyszczania oraz utrzymania higieny w ciągu całego dnia: płatki kosmetyczne, patyczki higieniczne, chusteczki do demakijażu, chusteczki do higieny intymnej, chusteczki odświeżające, nawilżany papier toaletowy, podpaski i wkładki higieniczne. Produkty Cleanic cieszą się uznaniem i zaufaniem konsumentów, o czym świadczą liczne nagrody i wyróżnienia. Marka zawdzięcza sukces rynkowy kreowaniu i śledzeniu trendów konsumenckich oraz zaspokajaniu stale rosnących potrzeb, związanych ze zmieniającym się stylem życia.
cleanic.pl