Data publikacji: 2016-09-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Factory kocha miejski styl
Kategoria: Moda, LIFESTYLE
Jesienna kampania promująca Centra Outlet Factory, to kolejna odsłona cyklu inspirowanego duchem miasta. Factory pokazuje w niej styl spędzających czas w przestrzeni miejskiej ludzi, będących oddanym swoim codziennym zajęciom.
Jesienna kampania promująca Centra Outlet Factory, to kolejna odsłona cyklu inspirowanego duchem miasta. Factory pokazuje w niej styl spędzających czas w przestrzeni miejskiej ludzi, będących oddanym swoim codziennym zajęciom. Spotkanie z przyjaciółmi, jedzenie z food trucków, przejażdżka rowerowa, a może randka na dachu starej kamienicy? W nowej kampanii widzimy ludzi, którzy żyją w rytmie miasta i czują się jego częścią.
Fotografie autorstwa znanego duetu – Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika – zostały stworzone jako „stop-klatki” z życia, które zebrane w całość, tworzą historię o ludziach, mieście, relacjach, bliskości i radości. Stylizacje do kampanii przygotowane zostały przez Inę Lekiewicz, redaktor mody oraz stylistykę. Każda z nich podkreśla dużą rolę przestrzeni miejskiej w kształtowaniu modowych trendów.
Za pomocą właśnie takich ujęć chcemy pokazać, że najważniejsze jest wszystko to, co dzieje się po pracy, w czasie wolnym – rodzina, przyjaciele, pasje, miłość, sport. Jednym słowem wszystko, co nas uszczęśliwia. Factory kocha miejski styl, czyli modę, ale także sposób spędzania czasu i dzielenia się nim z innymi – mówi Monika Olejnik-Okuniewska, Regional Marketing Director Northern Europe Neinver Polska.
Ogólnopolską kampanię będzie można zobaczyć w czterech polskich miastach wszędzie tam, gdzie znajdują się Centra Outletowe Factory: w Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Właśnie takie ujęcia i taki sposób komunikacji z odbiorcami najlepiej oddają wartości naszej marki – radość, pasję, bliskość, a także zamiłowanie do mody i własnego stylu.
Zdjęcia: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik
Produkcja: NEW ORDER
Stylizacje: Ina Lekiewicz (reprezentowana przez NEW ORDER)
Kreacja: Grupa Eskadra
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Moda #LIFESTYLE