Data publikacji: 2020-05-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grażyna Torbicka rozmawia… O kobietach, z kobietami, dla kobietKategoria: Moda, LIFESTYLEGrażyna Torbicka rozmawia… O kobietach, z kobietami, dla kobiet, czyli
Data publikacji: 2015-07-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rajstopy w centrum stylizacjiKategoria: Moda, LIFESTYLECzasem jeden wyrazisty akcent w ubiorze może zaważyć na całościowym efekcie. Niekiedy jest to torebka o c
Data publikacji: 2016-01-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kozaki na ratunek w mrozyKategoria: Moda, LIFESTYLEWszyscy wiedzą, że zima potrafi być zła. Ale my się zimy nie boimy, jeśli cieplutkie długie kozaki czekają
Bananowy, miętowy, jagodowy… wiosną zasmakuj w pastelach! Są urocze. Kojarzą się ze słodkościami – z owocowymi lodami albo watą cukrową. Pomagają zapomnieć o szaroburej zimie, a jednocześnie jak nic innego świetnie si
Data publikacji: 2018-01-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MICHAŁ KĘDZIORA (MR VINTAGE) – SPOTKANIE AUTORSKIEKategoria: Moda, LIFESTYLEMichał Kędziora (Mr Vintage) – spotkanie autorskie 24 stycznia, godz. 18:
Data publikacji: 2020-12-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Krata – idealna na pogodę (nie tylko) w kratkę!Kategoria: Moda, LIFESTYLEKrata nie wychodzi z mody, a w okresie jesienno-zimowym staje się szczególnie popularn
Data publikacji: 2015-07-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona Identity PassionKategoria: Moda, LIFESTYLESą marki, dla których polski rynek jest niewystarczający, i które decydują się na rozpoczęcie działal
Kolekcja Gino Rossi SS15Motywem przewodnim nadchodzącego sezonu są nieprzemijające klasyczne wzory i współczesna niezobowiązująca nonszalancja. Połączenie tych dwóch odmiennych inspiracji pozwoliło marce Gino Rossi stworzy�
Data publikacji: 2017-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Personalizacja – dlaczego lubimy czuć się wyjątkowo?Kategoria: Moda, LIFESTYLESpersonalizowanie ubrań i dodatków to sposób na oryginalność i niepowtarzalno
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem