Informacja prasowaZduńska Wola, 9 listopada 2015Satti Matti – nowość w ofercie Gatta na nogach Justyny Steczkowskiej!Justyna Steczkowska – ikona klasy, elegancji i seksapilu – wraca do Gatty. Artystka, podobnie jak marka od
Data publikacji: 2017-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na wesele w charakterze gościa, czyli w co się ubrać na oficjalną uroczystośćKategoria: Moda, LIFESTYLEJeśli chodzi o strój weselny, dominuje przekonanie, ż
Data publikacji: 2019-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Metamorfozy z Portem Łódź”, czyli kreatywnie o modzieKategoria: Moda, LIFESTYLEPort Łódź należący do Ingka Centres ruszył z realizacją własnego progr
Jesień w stylu rockowego glamuW tym czasie liczą się tylko buty. Do nich dobieramy kreację, bo szykowne botki lub kozaki zmienią nawet zwykły casualowy strój w wyjątkową stylizację. Projektanci obuwia twierdzą, że buty s�
Data publikacji: 2014-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Środkowoeuropejska premiera kolekcji Mon CheriKategoria: Moda, LIFESTYLEKoronki i motywy kwiatowe – te dwa elementy będą szczególnie dominowały w modzie ślub
Data publikacji: 2014-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Suknia ślubna Rozalii MancewiczKategoria: Moda, LIFESTYLEMiss Polonia 2010 w piątek (26.09) w swojej parafii pod Białymstokiem powiedziała sakramentalne „tak�
Data publikacji: 2019-01-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaka koszula pasuje do garnituru?Kategoria: Moda, LIFESTYLEMyślisz, że garnitury damskie można założyć tylko na oficjalne spotkanie czy do biura? Wcale nie! To
Warszawa, 30 sierpnia 2016RÓŻOWA JESIEŃTo już pewne: jesień będzie należeć do… pudrowego różu. Ten kolor króluje w kolekcjach największych domów mody, ale także w ofercie popularnych sieciówek. Różowa bielizna to t
Go GREEN!Oszczędzasz wodę, segregujesz odpadki, a miasto przemierzasz na rowerze? Brawo! Tej wiosny swoje proekologiczne podejście do życia wyraź również w modzie. Oprócz eko-warsztatów i angażowania się w ochronę środowi
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że