EAT UR HEART OUT? najnowsza odsłona kolekcji Katy Perry PRISM od marki Claire?sJuż 18 stycznia 2015 r. do sprzedaży trafi najnowsza, piąta już odsłona kolekcja Katy Perry PRISM ? ?EAT UR HEART OUT ?. Zaprojektowana z przymruże
LEVI?S? PREZENTUJE NOWY MODEL DŻINSÓW 501? CT Noszone przez pokolenia, łatane, naprawiane, podwijane lub strzępione Levi?s? 501? odzwierciedlają różne sposoby życia. Na sezon wiosna-lato 2015 klasyka została dostosowana do
Informacja prasowaWarszawa, 27 października 2014SETA ? nowa marka modowa na polskim rynku Nazwa nowej marki, która właśnie pojawia się na polskim rynku modowym, pochodzi z języka włoskiego. SETA oznacza: ?jedwab?; unikatowy m
Data publikacji: 2019-01-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzięki studentce z Krakowa samodzielnie zaprojektujesz swoje ubraniaKategoria: Moda, LIFESTYLEStudentka Krakowskich Szkół Artystycznych oraz Akademii Sztuk Piękn
Informacja prasowaSzczecin, 10 lutego 2015Walentynki według Sylwii MajdanWalentynki tuż-tuż, a nie masz jeszcze doskonałego prezentu? Twoja ukochana śledzi najnowsze trendy i interesuje się modą? Koszulki zaprojektowane przez
Data publikacji: 2016-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FACTORY URSUS KOCHA CHILL OUTKategoria: Moda, LIFESTYLEJak połączyć chill out z zakupowym szaleństwem? Wszyscy goście Plażówki, za zakupy wybranych produktów
Data publikacji: 2019-07-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Silesia Style, czyli akcja dla stylistów w Silesia City CenterKategoria: Moda, LIFESTYLEŚląscy pasjonaci mody mogą wziąć w niej udział i stanąć przed szans�
Data publikacji: 2016-02-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Artystyczna wiosenna kolekcja HEXELINEKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowsza kolekcja Hexeline wiosna – lato 2016 po raz kolejny zachwyci swoim artystycznym wyrazem.
Data publikacji: 2020-07-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja letnia Nadwyraz.comKategoria: Moda, LIFESTYLENowa, wakacyjna kolekcja od Nadwyraz.com – marki odzieżowej, która promuje literaturę i poprawną pols
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że