Data publikacji: 2016-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielkie otwarcie drugiego sklepu TK Maxx w Bydgoszczy!Kategoria: Moda, LIFESTYLETej wiosny Bydgoszcz zakwitnie tysiącem markowych produktów od słynnych projektant
Data publikacji: 2017-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZIMOWA ROZPRZEDAŻ 2017 – poradnik zakupowyKategoria: Moda, LIFESTYLEJeśli jesteś miłośniczką wyprzedaży i kuszą Cię prawdziwe okazje cenowe, mamy dla Cieb
Data publikacji: 2016-10-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PONADCZASOWA MODA – KOLEKCJA ELEGANCKICH KOSZUL W SKLEPACH LIDLKategoria: Moda, LIFESTYLEElegancka koszula to element niezbędny w każdej szafie. Odpowiednio dobr
Sportowa kolekcja New Yorker 2014. Kolekcja New Yorker na wiosna lato 2014.…
Data publikacji: 2016-07-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Okulary, wyzancznik charakteru i oznaka profesjonalizmuKategoria: Moda, LIFESTYLEPoprzez wybór odpowiedniej fryzury, garderoby czy dodatków każdy z nas stara się
Data publikacji: 2019-10-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co ubrać na przyjęcie Halloweenowe – jeśli nie chcesz się przebieraćKategoria: Moda, LIFESTYLEJeśli wymyślanie Halloweenowej kreacji to dla ciebie droga
Data publikacji: 2016-02-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaszalej z biznesową stylizacją!Kategoria: Moda, LIFESTYLEBiznesowy dress code to wyzwanie dla niejednej kobiety, która nie lubi nudy w pracy. Wiemy, jak temu zar
Informacja prasowaSzczecin, 7 listopada 2014Jesienny must have od Sylwii MajdanTrendy na sezon jesień-zima 2014/2015 jasno pokazują, że w tym sezonie najmodniejsze są metaliczne ubrania, szczególnie te w kolorze srebra. Warto t
Informacja prasowaWarszawa, 24 lipca 2018 r.Co jakiś czas najwięksi światowi projektanci powołując się na markę PANTONE, ogłaszają kolory, które stanowić będą absolutny hit danego sezonu. I tak co kilka miesięcy czytamy
Data publikacji: 2016-08-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 rzeczy, które kobieta musi wiedzieć o męskim garniturzeKategoria: Moda, LIFESTYLEKobiety posiadają niebagatelny wpływ na decyzje zakupowe swoich partnerów. 5