Data publikacji: 2016-03-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Venis – jak dobrze być kobietą!Kategoria: Moda, LIFESTYLEUniwersalizm. To słowo-klucz, które idealnie odzwierciedla ideę najnowszej kolekcji marki Venis i ma
PRE SPRING – nowy lookbook MOHITO z Magdą Jasek Marka MOHITO otwiera sezon lookbookiem PRE SPRING. To zapowiedź nadchodzących nowości i głównych trendów obecnych w kolekcji Wiosna/Lato 2017. Projektanci postawili na kwiatow
Data publikacji: 2019-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prezentacja kolekcji Joseph RibkoffKategoria: Moda, LIFESTYLEW dniu dzisiejszym miała miejsce premiera najnowszej, jesienno-zimowej kolekcji kanadyjskiej marki Jose
Data publikacji: 2016-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dla małych księżniczek – kolekcja Gatty na pierwszą komunięKategoria: Moda, LIFESTYLEWyjątkowe wydarzenie wymaga wyjątkowej oprawy. W maju będzie nim niew�
Informacja prasowaZduńska Wola, 25 sierpnia 2015Urwisy w wielkim mieście!Kolekcja rajstop i skarpetek Gatta Cottoline na jesień-zimę 2015/2016 Na jesienno-zimowe chłody marka Gatta proponuje wygodne modele, nie zapominając pr
Informacja prasowa: 05/02/2015Premiera kolekcji wiosna/lato 2015Najnowsza kolekcja marki Caterina to owoc mieszanki idei zaczerpniętych z przeszłości z najnowszymi, wynikającymi z możliwości technologicznych oraz potrzeb wsp�
Data publikacji: 2016-12-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ślub i wesele w 2017 rokuKategoria: Moda, LIFESTYLEDziś państwo młodzi coraz częściej dbają o to, by wszystkie detale – od ich odświętnych strojów, przez
Data publikacji: 2020-03-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 wygodnych looków do pracy w domu na każdy dzień tygodniaKategoria: Moda, LIFESTYLE5 wygodnych looków do pracy w domu na każdy dzień tygodniaEleganckie szpi
Data publikacji: 2019-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera Susan Swimwear w butiku Visha Moda i V Showroom!Kategoria: Moda, LIFESTYLESusan Swimwear i Visha Moda łączą siły! Od 6 grudnia br. w butiku przy ul. Kos
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem