Data publikacji: 2019-05-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznaj twórców polskich marek na Mokotowskich Spotkaniach w Placu UniiKategoria: Moda, LIFESTYLEOd 16 do 18 maja br. w Placu Unii trwać będzie kolejna, odsłona
Data publikacji: 2018-08-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Buty trekkingowe wygodne od pierwszego założenia.Kategoria: Moda, LIFESTYLEWykonane zostały z najlepszych materiałów, charakteryzuje je różnorodna kolorystyka
Sukienka maxi to królowa letniej szafy.6 stylizacji na dzień i na wieczór, które sprawdzą się na każdą okazjęChoć trudno wyobrazić sobie „wakacyjną” szafę bez szortów, topów, tunik, spódnic i kostiumów kąpielowy
Polska nie produkuje ubrań dla wielkiego mężczyznyPolak o dużych gabarytach ma? wielki problem: gdzie dobrze się ubrać? Big mężczyźni w końcu mogą skorzystać z usług tylko kilku sklepów. Jeden z najbardziej widocznych na
Warszawa, 17 stycznia 2017Zostań super bohaterkąNowa kolekcja Etam to hołd kultowej Wonder WomanMiała być kobiecym odpowiednikiem Supermana. Stworzona w latach 40. Wonder Woman to symbol silnej, zdecydowanej, walczącej ze złe
Data publikacji: 2020-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najwolniejsze targi polskich projektantów w wersji plenerowej!Kategoria: Moda, LIFESTYLEWielkimi krokami nadchodzi kolejna edycja targów Jestem Slow, która zwiast
Data publikacji: 2017-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaki płaszcz nosić tej jesieni? Przedstawiamy ponad 50 modnych propozycjiKategoria: Moda, LIFESTYLEFason, kolor i styl – te trzy elementy trzeba odpowiednio zgra
Data publikacji: 2020-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Wiosenne Arkady Stylu” – modowe inspiracje w Zielonych ArkadachKategoria: Moda, LIFESTYLEW Zielonych Arkadach na odwiedzających czekają nie tylko najnowsze
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienna moda biurowa – jak ubrać się modnie i nie przepłacić?Kategoria: Moda, LIFESTYLETegoroczna jesień nadeszła zdecydowanie wcześniej niż się spodziew
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że