Data publikacji: 2020-10-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokaz mody w salonie Max Mara w Galerii Klif w GdyniKategoria: Moda, LIFESTYLEModa Live Online, popularny cykl spotkań z modą Galerii Klif w Gdyni, tym razem zago�
Data publikacji: 2018-10-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nigdy nie można się poddaćKategoria: Moda, LIFESTYLEZałożycielka i właścicielka rodzinnej firmy Maral Trendy.Założycielka i właścicielka rodzinnej firmy
Data publikacji: 2016-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niekończąca się przygoda z TK MaxxKategoria: Moda, LIFESTYLEDo TK Maxx dotarła właśnie nowa dostawa znanych marek, bogata w produkty stworzone by aktywnie spę
(O)lśnij!Srebrne stylizacje na karnawałW okresie karnawału możesz pozwolić sobie na więcej. Srebrne ubrania i dodatki to świetny pomysł nie tylko na szaloną imprezę w klubie lub wystawny bal. Zobacz, jak nosić metalik i ce
Informacja prasowa, październik 2014HAKA – czyli biznesowa linia Pierre Cardin 2014/15Formalne biznesowe spotkania wymagają odpowiedniego ubioru. HAKA ? linia garniturów i kurtek na sezon jesień-zima 2014/15 – to pr
Data publikacji: 2019-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NATTY LOOKER –z myślą o biustach.Kolekcja wiosna-lato 2019Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcja Natty Looker wiosna-lato 2019 zaskakuje nowościami. Delikatne motyw
Data publikacji: 2016-04-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdy stylizacji w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLECo jest modne w nadchodzącym sezonie? Jak dobrać strój do sylwetki i ubrać się stosownie do okazji? I w
Data publikacji: 2019-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Twoja skóra po lecie mówi SOS? Dowiedz się, jak o nią zadbać!Kategoria: Moda, LIFESTYLEWraz z końcem wakacji nasza skóra jest zmęczona słońcem i potrzebuje
Data publikacji: 2019-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Grafitt – zawsze po drodzeKategoria: Moda, LIFESTYLEŻycie każdego miasta skupia się wokół jego centrum. Położenie firmy, które znajdują się w „
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że