Data publikacji: 2020-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylizacje marek Benetton oraz Ecco podczas spotkania Moda Live OnlineKategoria: Moda, LIFESTYLEW Galerii Klif w Gdyni odbędzie się kolejne spotkanie w ramach popu
Data publikacji: 2016-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mira Ceti by Oxana Pastushka– nowa marka odzieżowa dla kobietKategoria: Moda, LIFESTYLEWiadomo nie od dziś, że odpowiedni strój buduje nasz wizerunek, jest kom
Data publikacji: 2014-11-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdkowy Showroom Pop Up Store – butik pełen świątecznych inspiracjiKategoria: Moda, LIFESTYLERuszył Gwiazdkowy Showroom Pop Up Store – świąteczny butik
Data publikacji: 2015-08-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Buty w stylu dandy z nutką glamourKategoria: Moda, LIFESTYLEElegancja, klasa, błysk – to trzy słowa charakteryzujące styl glamour, jeden z najmodniejszych
Data publikacji: 2020-06-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3 pomysły na stylizacje, kiedy skończy się #homeofficeKategoria: Moda, LIFESTYLE3 pomysły na stylizacje, kiedy skończy się #homeofficePandemia spowodowała,
Informacja prasowaŁódź, 23 stycznia 2019Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyleKiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia Kate Moss i Mark Wahlberg o ciele greckiego boga, świat
Data publikacji: 2018-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na luz w modzie męskiejKategoria: Moda, LIFESTYLEW tym sezonie w modzie męskiej przełamujemy style. Biurowe sety rozluźniamy sportowymi elementami. Klasykę
Informacja prasowaGdańsk, 6 maja 2019 r.Przed nami Mercure Fashion Night by Patryk WojciechowskiWielkie święto mody powraca do Trójmiasta!Przed nami kolejna – 13. edycja wyjątkowego cyklu pokazów Mercure Fashion Night, któ
Data publikacji: 2017-10-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Goście premiery SPARKKategoria: Moda, LIFESTYLEGoście premiery SPARKGoście premiery SPARKWczoraj odbyła się oficjalna premiera najnowszej kolekcji SENSATION
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury