Feel The Colour– prezentacja kolekcji Andrzej Jedynak na sezon AW 2014/1526 czerwca odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji marki Andrzej Jedynak Feel The Colour, podczas której przedstawione zostały wyjątkowe modele n
Data publikacji: 2016-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOLEKCJA NIKE RUNNING JUNGLE PACKKategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcja Nike Running Jungle Pack z serca dżungli.W sercu dżungli, tętniącej życiem, iskrzącej si�
Data publikacji: 2015-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ditta Zimmermann & Women – biżuteryjna marka z myślą o kobietachKategoria: Moda, LIFESTYLE15 grudnia 2015 odbyła się pierwsza edycja projektu marki D
Kolekcja Gino Rossi SS15Motywem przewodnim nadchodzącego sezonu są nieprzemijające klasyczne wzory i współczesna niezobowiązująca nonszalancja. Połączenie tych dwóch odmiennych inspiracji pozwoliło marce Gino Rossi stworzy�
Data publikacji: 2016-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Anatomia Air Force 1 – cztery dekady miejskiego klasykaKategoria: Moda, LIFESTYLEPróba czasu to egzamin, który nie polega na braku zmian. To nieustanny rozwój,
Data publikacji: 2019-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Klif w Warszawie z unikalną strefą POP-UPKategoria: Moda, LIFESTYLEWarszawski Klif stawia kolejny krok w stronę wyjątkowego Customer Experience, wzbogaca
Data publikacji: 2014-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biuro Levi Strauss Poland – ukłon nowoczesności w stronę tradycjiKategoria: Moda, LIFESTYLEW warszawskim biurowcu na Wilanowie powstało nowe biuro najstarszego
Trend varsity wg River IslandZ boiska wprost na ulice ? tak w skrócie można opisać trend proponowany na ten sezon przez brytyjską markę River Island. Varsity to styl inspirowanym sportowym duchem, z którego czerpać mogą nie ty
Data publikacji: 2014-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera kolekcji ślubnej 2015 podczas targów w AstoriiKategoria: Moda, LIFESTYLEKoronki i motywy kwiatowe – te dwa elementy będą szczególnie dominowały w mo
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że