Midnight Fever – gorączka karnawałowej nocy w HouseSylwester i karnawał to szczególny czas imprez z przyjaciółmi, nieskrępowanej rozrywki, radości i szaleństwa. To moment, gdy puszczamy wodze fantazji i pozwalamy sobie na w
Data publikacji: 2020-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Mikołajkowa metamorfoza” w Galerii KrakowskiejKategoria: Moda, LIFESTYLEW Galerii Krakowskiej trwa „Mikołajkowa metamorfoza”. Do 29 listopada zarówno pan
Data publikacji: 2020-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lato w mieście? Oto czego w waszych stylizacjach nie może zabraknąć!Kategoria: Moda, LIFESTYLELato właśnie nadeszło! Pomimo, że może być inne niż planowal
Data publikacji: 2019-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Top 3 męskich butów w tym sezonie – zobacz, jak wygląda nasze podium!Kategoria: Moda, LIFESTYLEW tym sezonie wśród butów męskich niekwestionowanym liderem s
Data publikacji: 2016-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: POSTAW SOBIE CEL NA JESIEŃ – NOWA KOLEKCJA DLA BIEGACZY W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLEKażdy, kto prowadzi aktywny tryb życia wie, że wraz z końcem lata nie
Data publikacji: 2016-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŚWIAT SZALONYCH MOŻLIWOŚCI Z TK MAXXKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 23 marca 2016 r. startuje najnowsza, wiosenno-lenia kampania marki TK Maxx pod hasłem SZALONE
Data publikacji: 2019-11-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Metaliczne srebro, czyli zimowy trend. Najciekawsze zegarki w modnej kolorystyceKategoria: Moda, LIFESTYLEDelikatne i subtelne złoto? W tym sezonie schowajcie je do
Data publikacji: 2020-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Barbie inspiruje do wyrażania siebie w kolaboracji Barbie X BiedronkaKategoria: Moda, LIFESTYLEBarbie – najbardziej znana lalka na świecie, ponadczasowa ikona po
Data publikacji: 2020-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Wiosenne Arkady Stylu” – modowe inspiracje w Zielonych ArkadachKategoria: Moda, LIFESTYLEW Zielonych Arkadach na odwiedzających czekają nie tylko najnowsze
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że