Data publikacji: 2017-11-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W końcu jest! Prosty sposób na ochronę damskich butów przez cały rok!Kategoria: Moda, LIFESTYLETo zdecydowanie musiała wymyślić kobieta – łatwy i estetycz
Data publikacji: 2018-04-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylizacje Black & White nie tylko na maturęKategoria: Moda, LIFESTYLEElegancka biała koszula i czarny dół to podstawa w garderobie każdej kobiety. I choć
Data publikacji: 2014-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #The One by TOMAOTOMOKategoria: Moda, LIFESTYLE16 października w Soho Factory Tomasz Olejniczak zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #The One.16 październi
Data publikacji: 2017-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWY NUMER L’OFFICIEL POLSKA JUŻ W SPRZEDAŻYKategoria: Moda, LIFESTYLEZwiększony do 50 tys. nakład i wyjątkowa okładka z grafiką René Gruau, kultowego ilus
EMPIK, Sztuka kamuflażuLuty 2014 r.Modna sztuka kamuflażu Styl militarny znowu jest w modzie! Kojarzony z indywidualizmem, jest odzwierciedleniem swoistego buntu i środkiem służącym do pokreślenia charakteru. Sięgają po nie
Data publikacji: 2017-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznaj typ swojej sylwetki i zachwycaj wiosną. 5 poradKategoria: Moda, LIFESTYLEDlaczego „rożek” powinien unikać bluzek z bufkami, a „gruszce” służą bu
Data publikacji: 2016-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magia świątecznych stylizacjiKategoria: Moda, LIFESTYLENadchodzą Święta, a Ty będąc w ferworze pracy i przygotowań, nie miałaś jeszcze czasu przemyśleć s
Łódź Young Fashion – łódzkie modowe święto w nowej odsłonie, z pokazem w wirtualnej rzeczywistości konkursu Złota Nitka.14 października 2021Informacja prasowa Łódź 14.10.2021Łódź Young Fashion – łódzkie modowe
Data publikacji: 2019-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienna edycja Targów Polskich Projektantów SHOP LOCAL! w Blue CityKategoria: Moda, LIFESTYLECzy tego chcemy, czy nie jesień zbliża się wielkimi krokami. Nowa
KOLEKCJA LEVI’S? ?MADE IN JAPAN?NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014Kolekcja Levi’s? ?Made in Japan?, znana i dostępna dotychczas tylko w „Kraju Kwitnącej Wiśni? w tym sezonie trafi do salonów marki na całym świecie.