Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �
Data publikacji: 2020-07-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Distance otworzył się w Magnolia ParkKategoria: Moda, LIFESTYLEDo grona najemców największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku dołączył dziś dynamicznie
Data publikacji: 2020-10-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda Live Online w Galerii Klif w Gdyni – spotkanie w salonie Marciano GuessKategoria: Moda, LIFESTYLEGaleria Klif w Gdyni zaprasza na kolejne, dziewiąte spot
Data publikacji: 2016-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi Off-Fashion Store ponownie w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLEW dniach 6-8 maja w Wola Parku odbędzie się II edycja targów OFF-Fashion Store. Wiosenno-le
Warszawa, 23 października 2015W poszukiwaniu ciepłaNowa kolekcja przytulnych domowych ubrań Joyful od EtamCzy chcemy tego czy nie jesień jest już z nami pełną parą. Zimno, ciemno i mokro. Jak umilić sobie coraz dłuższe wi
14.01.2014, Informacja prasowaSylwetka marki:NAVADANavada to polsko-brytyjska marka pret-a-porter, która łączy zdecydowane kolory z unikatowymi printami i nowoczesną formą. Zespół dba o każdy szczegół. Od projektu i konstr
Data publikacji: 2017-10-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cartoon Network wzmacnia portfolio modowe z „Atomówkami” w regionie EMEAKategoria: Moda, LIFESTYLE„Atomówki” szturmem zdobywają świat mody. Cartoon Netwo
Data publikacji: 2020-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjątkowa kreacja na bal karnawałowy? Tylko od Manufaktury Formy JonquilKategoria: Moda, LIFESTYLEWyjątkowa kreacja na bal karnawałowy? Tylko od Manufaktury Form
Data publikacji: 2020-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szpilki – królowe obuwniczych półekKategoria: Moda, LIFESTYLETo magiczne obuwie, dzięki któremu możemy dodać elegancji nawet codziennej stylizacji, opty
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW ? FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One ? to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show ? pokazu, który we