Data publikacji: 2016-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesna kobieta według Nessi / kolekcja „Flowers Power”Kategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Nessi obecna jest na rynku już prawie 10 lat. Przez ostatnią dekadę
Data publikacji: 2016-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nike Tech Knit – innowacja, technika, stylKategoria: Moda, LIFESTYLENim projektanci Nike zasiądą do deski kreślarskiej, zawsze konsultują pomysły ze sport
Warszawa, 17 stycznia 2017Zostań super bohaterkąNowa kolekcja Etam to hołd kultowej Wonder WomanMiała być kobiecym odpowiednikiem Supermana. Stworzona w latach 40. Wonder Woman to symbol silnej, zdecydowanej, walczącej ze złe
Data publikacji: 2018-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobiety kochają złotoKategoria: Moda, LIFESTYLEOd wieków złoto kojarzone było z wyczuciem smaku, szykiem i bogactwem. Ten drogocenny kruszec upodobały sobie ko
Informacja prasowaWarszawa, 21 czerwca 2017 r.Urlopowy poradnik: stylizacje na latoWysokie temperatury i duża ilość słońca to zwiastun szybko nadchodzącego lata. Razem z sezonem urlopowym planujemy nie tylko miejsce wyjazdu, a
Data publikacji: 2019-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: AliExpress otwiera promocję „Tydzień znanych marek” kolekcją MaffashionKategoria: Moda, LIFESTYLECzerwień, zieleń, żółć oraz styl modern casual – oto
Data publikacji: 2017-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dżinsy dla każdego w TK MaxxKategoria: Moda, LIFESTYLEDo wszystkich sklepów TK Maxx dotarła właśnie wiosenna dostawa dżinsów! Wśród setek markowych egzempl
Data publikacji: 2017-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10 powodów dla których warto odwiedzić Fashion Industry Days w SukcesjiKategoria: Moda, LIFESTYLENiewiele miast w Polsce tak silnie kojarzonych jest z włókienn
Data publikacji: 2020-12-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MISBHV nowym „Przyjacielem UNICEF”Kategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka streetwearowa MISBHV została nowym „Przyjacielem UNICEF”. Łącząc siły z najwię
Informacja prasowaŁódź, 20 listopada 2018Hamak na męskie klejnoty – światowy hit wkracza do Polski! Chyba wszyscy pamiętają zeszłoroczną kampanię dotyczącą niezwykle prostego, nowatorskiego produktu – hamaka na biust