Data publikacji: 2018-08-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Drugie życie ubrań i radość pomagania. Reserved zbiera używaną odzież dla potrzeKategoria: Moda, LIFESTYLENie wyrzucaj, pomóż potrzebującym. Bądź świado
Data publikacji: 2017-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magnolia Park powiększa ofertę modowąKategoria: Moda, LIFESTYLEStylowe sukienki, eleganckie bluzki, duży wybór akcesoriów. Magnolia Park po raz kolejny powięk
Data publikacji: 2014-09-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najmodniejsza garderoba na jesień z ElfąKategoria: Moda, LIFESTYLEElfa podpowiada: w tym sezonie nie rozstawaj się z kwiatami – wpiszą się w jesienne trendy.
Informacja prasowaWarszawa, 2 stycznia 2017Podkreśl szyję i nogi z GattąW tym sezonie kładziemy nacisk na wyeksponowanie szyi i nóg. Są to jedne z najbardziej kobiecych elementów ciała, które działają na wyobraźnię. Dob
Data publikacji: 2019-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Grafitt stawia na jakośćKategoria: Moda, LIFESTYLEZ roku na rok rośnie świadomość konsumentów odnośnie praktyk stosowanych w branży odzieżowej. Cor
Szmizjerka – idealna sukienka dla każdej kobiety Stylizacyjne wybory często schodzą na dalszy plan w natłoku codziennych zajęć. Właśnie dlatego warto mieć w swojej szafie „pewniaki”, w których będziemy dobrze się pre
Data publikacji: 2017-05-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modny Port ŁódźKategoria: Moda, LIFESTYLEJakie spojrzenie na modę mają polscy młodzi projektanci? O tym będzie można przekonać się już w najbliższy weeke
Data publikacji: 2019-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marta Banaszek – banalna czy niebanalna?Kategoria: Moda, LIFESTYLENonkonformistka, która lubi bawić się modą. Szuka nowości w odniesieniu do przeszłości
Warszawa, 7 września 2015 rokuSpot reklamowy CARGO by OWEE nominowany do nagrody LONDON FASHION FILM FESTIVALSpot „This bag can handle more” promujący polską markę toreb i plecaków CARGO by OWEE został, jako jedyna produkc
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �