Data publikacji: 2017-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Seize the day!– kampania LANCERTO jesień-zima 2017/2018Kategoria: Moda, LIFESTYLESpotkanie mężczyzn, których łączy przyjaźń i wspólne zamiłowanie do rado
Data publikacji: 2017-11-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ultranowoczesna kobiecość na wybiegu Fashion Industry DaysKategoria: Moda, LIFESTYLEW Centrum Handlowo-Rozrywkowym odbyło się 19 pokazów mody, 10 warsztatów or
Informacja prasowa,maj 2014Trend Metalik w Simple CPLśniące tkaniny przeszły długą drogę, aby od typowo dyskotekowych kreacji w klimacie lat 80. stać się pełnoprawnymi elementami codziennych stylizacji. Simple CP umieścił
INSPIRACJE PALM SPRINGS ORAZ KALIFORNIJSKIM STYLEM LAT 60? WE WZORACH DAMSKIEJ KOLEKCJI LEVI?S? SS14.Levi?s? nawiązuje w swojej nowej kolekcji do dawnego stylu Palm Springs. Wibrujące kolorami, żywe geometryczne grafiki i pikselowe
RÓŻOWY ZAWRÓT GŁOWY!Kolor wyjątkowo słodki i odmładzający. Niegdyś kojarzony wyłączniez lalkami Barbie i watą cukrową, dziś króluje na wybiegach największych światowych domów mody. Róż, bo o nim mowa, to niekwesti
Warszawa, 19.05.2014Informacja prasowaButik Lidii Kality w Galerii MokotówPopularna i niezwykle zdolna polska projektantka, Lidia Kalita, otwiera swój kolejny butik. Nowy sklep pojawi się w Złotej Alei Galerii Mokotów – s
Data publikacji: 2018-08-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Drugie życie ubrań i radość pomagania. Reserved zbiera używaną odzież dla potrzeKategoria: Moda, LIFESTYLENie wyrzucaj, pomóż potrzebującym. Bądź świado
Data publikacji: 2019-07-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jeans(L)ove stylizacje bo są takie rzeczy, które nie wychodzą z mody…Kategoria: Moda, LIFESTYLEJoan Collins, najlepiej kojarzona z roli demonicznej Alexis w „
Data publikacji: 2019-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marta Banaszek – banalna czy niebanalna?Kategoria: Moda, LIFESTYLENonkonformistka, która lubi bawić się modą. Szuka nowości w odniesieniu do przeszłości
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że