Data publikacji: 2016-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gatty sposób na kobiecośćKategoria: Moda, LIFESTYLEZ początkiem roku Gatta kusi nowościami z ekskluzywnej linii Gatta Intimate by Annebra. To niezwykle kobieca,
SEZON FESTIWALI CZAS ZACZĄĆ– INSPIRUJĄCA KOLEKCJA WIOSNA-LATO 2014 MARKI ESPRITSziget, Fusion czy Burning Man – bez względu na to, który z tegorocznych festiwali wybierzesz, Esprit proponuje Ci perfekcyjny, zaprojekt
Data publikacji: 2017-09-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe trendy modowe wyjeżdżają na ulice WarszawyKategoria: Moda, LIFESTYLEDwa amerykańskie autobusy szkolne, złota interaktywna szafa wypełniona nagrodami oraz
Data publikacji: 2016-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdy w szczytnym celu – Termo Organika partnerem wydarzeniaKategoria: Moda, LIFESTYLEGwiazdy w szczytnym celu – Termo Organika partnerem wydarzeniaNajwięks
Informacja prasowaŁódź, 9 maja 2019THE DREAMER Nowa odsłona marki DASTANDASTAN to marka tworząca modę męską już od trzydziestu lat. W jej dwudziestu pięciu salonach dostępne są kolekcje, dzięki którym mężczyzna moż
Nonszalancka elegancja w najnowszej kolekcji SU unusual woman.Najnowsza kampania wizerunkowa SU unusual woman jest niezwykle świeża i dynamiczna. Zachwyca subtelnością koronek i falban, królują w niej pastelowe kolory, romantycz
Data publikacji: 2016-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PONADCZASOWE KONTRASTY – KOLEKCJA BLACK&WHITE W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLECzerń z bielą to najbardziej harmonijne i klasyczne połączenie kolorystyczn
Data publikacji: 2018-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zimowy bukiet ślubny? Chryzantemy są trendy!Kategoria: Moda, LIFESTYLEChoć większość uroczystości ślubnych odbywa się wiosną i latem, część par decyduje
Data publikacji: 2018-03-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Owocowo, wygodnie i… odważnie – modowe trendy na wiosnęKategoria: Moda, LIFESTYLETrendy lansowane przez wielkie domy mody i topowych projektantów nie każdemu
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �