Data publikacji: 2019-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Startuje Black Week w Galerii Grafitt – poznaj listę rabatówKategoria: Moda, LIFESTYLENa ten okres czekają wszyscy łowcy okazji. Black Friday, a w przypadku ni
ŚWIĄTECZNA KOLEKCJA LEVI?S?Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia – czas kiedy obdarowujemy bliskich prezentami, stroimy choinkę i ozdabiamy dom. Dokładamy wszelkich starań, by nadać temu wydarzeniu w
Data publikacji: 2019-07-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Letni street fashion, czyli lipcowa edycja akcji Silesia LookKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż w najbliższą sobotę (13 lipca) ekspert ds. wizerunku razem z fotografe
Data publikacji: 2014-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Garnitur szyty na miarę – bespoke czy MtMKategoria: Moda, LIFESTYLEPolskim mężczyznom coraz bardziej zależy na dobrym wyglądzie, a przez to wzrasta popula
Data publikacji: 2017-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 6. zmysł według BIZUU i Michała SzulcaKategoria: Moda, LIFESTYLE6. zmysł według projektantów – ambasadorów marki WhirlpoolNiedawno pokazali swoje kole
Data publikacji: 2018-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na Mokotowskie Spotkania!Kategoria: Moda, LIFESTYLEPlac Unii zaprasza na kolejną edycję Mokotowskich Spotkań. W dniach 19-21 września uczestnicy wydarzenia
Data publikacji: 2016-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poczuj dumę ze Szmalem, Bieleckim i SyprzakiemKategoria: Moda, LIFESTYLENietypowa sesja zdjęciowa we Wrocławiu rozpoczęła akcję społeczną „Poczuj Dumę”.
Data publikacji: 2020-01-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BUTY, KTÓRE POKOCHA KAŻDA PANNA MŁODA! JAK WYBRAĆ TE IDEALNE?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWiększość kobiet długo planuje dzień ślubu, zaczynając od miejsca c
Warszawa, 7 września 2015 rokuSpot reklamowy CARGO by OWEE nominowany do nagrody LONDON FASHION FILM FESTIVALSpot „This bag can handle more” promujący polską markę toreb i plecaków CARGO by OWEE został, jako jedyna produkc
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury