Data publikacji: 2014-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #The One by TOMAOTOMOKategoria: Moda, LIFESTYLE16 października w Soho Factory Tomasz Olejniczak zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #The One.16 październi
Data publikacji: 2016-10-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOLEKCJA NIKE BEAUTIFUL X POWERFULKategoria: Moda, LIFESTYLENike Beautiful x Powerful to pierwsza kolekcja obuwia zainspirowana sportsmenkami oraz ich niebywałymi o
Data publikacji: 2014-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kazar w finale World Retail AwardsKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Kazar została nominowana do prestiżowego finału World Retail Awards w kategorii Growth Market Re
Data publikacji: 2013-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolory sezonu jesień-zima 2013/2014: Granatowy wybuch!Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolor granatowy często powraca w kolekcjach jesienno-zimowych. Wszystkie odcienie n
Informacja prasowaWarszawa, 2 stycznia 2017Podkreśl szyję i nogi z GattąW tym sezonie kładziemy nacisk na wyeksponowanie szyi i nóg. Są to jedne z najbardziej kobiecych elementów ciała, które działają na wyobraźnię. Dob
Data publikacji: 2019-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Grafitt – zawsze po drodzeKategoria: Moda, LIFESTYLEŻycie każdego miasta skupia się wokół jego centrum. Położenie firmy, które znajdują się w „
Data publikacji: 2014-10-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biznesowe torby marki SOCHA już w PolsceKategoria: Moda, LIFESTYLEMamy wspaniałą wiadomość! Biznesowe torby marki SOCHA są już dostępne na polskim rynku. Pre
Data publikacji: 2017-10-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi Mody Off-Fashion StoreKategoria: Moda, LIFESTYLEWola Park zaprasza na jesienną edycję targów mody Off-Fashion Store. Od 26 do 29 października na odwiedzaj�
Poczuj wiosnę i mietę ? relacja z prezentacji kolekcji na sezon wiosna/lato marki Vippi Design. Nie da się ukryć, że marka Vippi Design zdobywa coraz szersze grono zwolenniczek i?.zwolenników. Potwierdzeniem tego stan
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �